طرح لایه باز تراکت آموزشگاه شطرنج

شناسه مطلب : 445090
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :88 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/03/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت آموزشگاه شطرنج

تبلیغات و چاپ تراکت برای آموزشگاه‌های شطرنج نقش بسیار مهمی دارند و می‌توانند به نحوی قابل توجهی بر جذب دانش‌آموزان جدید و افزایش شهرت آموزشگاه کمک کنند. در این صنعت، کسب و کارهایی که توانایی ارائه خدمات برتر آموزشی دارند، اغلب به دنبال راه‌هایی برای جذب مشتریان جدید و گسترش مخاطبان خود هستند. تراکت‌ها به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی موثر، می‌توانند اطلاعات دقیق و کاملی را در مورد برنامه‌های آموزشی، سطوح و مدت زمان دوره‌های آموزشی، شهرت مربیان و همچنین تخفیفات و پیشنهادهای ویژه آموزشگاه را به مخاطبان منتقل کنند.

با استفاده از تراکت‌ها، آموزشگاه‌های شطرنج می‌توانند به طراحی جذاب و خلاقانه اطلاعات خود بپردازند که می‌تواند جلب توجه مخاطبان را به خود جلب کند. از طریق ارائه تصاویر جذاب از فضای آموزشی، نمونه‌های موفقیت‌آمیز از دانش‌آموزان، و ارائه اطلاعات جامع در مورد برنامه‌های آموزشی، تراکت‌ها می‌توانند اعتماد و انگیزه دانش‌آموزان و والدین را به دست آورند و آن‌ها را به ثبت نام در دوره‌های آموزشی تشویق کنند.

همچنین، تراکت‌ها می‌توانند به افزایش شناخت برند و هویت آموزشگاه کمک کنند. با طراحی تراکت‌هایی که به وضوح هویت و ماموریت آموزشگاه را منعکس کنند، می‌توانید یک ارتباط نزدیک و قوی با دانش‌آموزان و والدین ایجاد کنید و اعتبار برند خود را افزایش دهید. این ارتباط و اعتبار می‌تواند به طور مستقیم به افزایش تعداد دانش‌آموزان و درآمد آموزشگاه منجر شود، زیرا مشتریان با اعتماد به برند شما، به سراغ خدمات آموزشی شما خواهند رفت.

علاوه بر جذب مشتریان جدید، تراکت‌ها می‌توانند به بهبود ارتباط با مشتریان فعلی کمک کنند. با ارسال تراکت‌ها به دانش‌آموزان فعلی و والدین آن‌ها، می‌توانید به آن‌ها اطلاعاتی راجع به برنامه‌های آموزشی جدید، ویژگی‌های جدیدی که به آموزشگاه اضافه شده است، و همچنین تخفیفات و پیشنهادهای ویژه ارائه دهید. این اقدام می‌تواند ارتباط مشتریان با آموزشگاه را تقویت کرده و احساس مهم بودن آن‌ها برای شما را به وضوح نشان دهد، که در نهایت منجر به افزایش وفاداری و بازگشت مشتریان به آموزشگاه می‌شود.

همچنین، تراکت‌ها می‌توانند به بهبود شناخت برند و افزایش شهرت آموزشگاه کمک کنند. با ارسال تراکت‌ها به نقاط مختلف شهر، می‌توانید برند خود را به جامعه محلی معرفی کنید و توانایی‌ها و مزایای آموزشی خود را به طور واضح به افراد نشان دهید. این ارتباط مستقیم با جامعه محلی می‌تواند به توسعه آموزشگاه و جذب دانش‌آموزان جدید کمک کند، زیرا افراد بیشتری با شناخت برند و خدمات شما آشنا خواهند شد و احتمالاً به شما مراجعه خواهند کرد.

تیم ایران طرح طرح تراکت آموزشگاه شطرنج را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تراکت آموزشگاه شطرنج

طرح تراکت آموزشگاه شطرنج شامل: تصویر شطرنج ،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز آموزشگاه شطرنج

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               88 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت آموزشگاه شطرنج
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از تصویر شطرنج که مناسب طرح تراکت لایه باز آموزشگاه شطرنج می باشد.

آکادمی شطرنج , تراکت ریسو کلاس شطرنج , تبلیغات آموزشگاه شطرنج , تراکت ریسو آکادمی شطرنج , کلاس شطرنج , شطرنج , آموزش شطرنج , طرح تراکت ریسو آموزشگاه شطرنج , تراکت ریسو آموزشگاه شطرنج , تراکت ریسو آموزشگاه شطرنج , تراکت شطرنج , بازی فکری , تدریس خصوصی شطرنج , تراکت آکادمی شطرنج , آموزشگاه شطرنج , مهره شطرنج ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325