طرح لایه باز تراکت آموزشگاه زبان

شناسه مطلب : 442357
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :17 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/01/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح تراکت آموزشگاه زبان خارجه

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل آموزشگاه زبان نقش بسیار مهمی را در جذب دانش‌آموزان جدید و افزایش شناخت از آموزشگاه ایفا می‌کنند. اولین تأثیر این تبلیغات و تراکت‌ها افزایش آگاهی دانش‌آموزان پتانسیل درباره خدمات و فرصت‌های آموزشی موجود در آموزشگاه است. با ارسال پیام‌های جذاب و مختصر در تراکت‌ها و تبلیغات، آموزشگاه‌ها می‌توانند دانش‌آموزان را به برنامه‌ها و دوره‌های زبان خود جذب کنند.

دومین تأثیر تبلیغات و تراکت‌ها در شغل آموزشگاه زبان، افزایش ترافیک و بازدیدها به آموزشگاه است. با ارسال تراکت‌ها به مکان‌های مختلف مانند کافه‌ها، کتابفروشی‌ها، مراکز فرهنگی و انتشار تبلیغات در رسانه‌های مختلف، آموزشگاه‌ها می‌توانند ترافیک دانش‌آموزان پتانسیل را افزایش داده و فرصت بیشتری برای ثبت نام در دوره‌های خود فراهم کنند.

سومین تأثیر تبلیغات و چاپ تراکت در شغل آموزشگاه زبان، ارتقاء شناخت برند است. با انتشار تراکت‌ها و تبلیغات منظم، آموزشگاه‌ها می‌توانند برند خود را در ذهن دانش‌آموزان و والدین آنها استوار کنند و به عنوان مقصد اصلی برای یادگیری زبان شناخته شوند. این افزایش شناخت برند می‌تواند به طور مستقیم به افزایش ثبت نام در دوره‌های آموزشی و افزایش درآمد آموزشگاه کمک کند.

طراحی یک لایه باز برای تراکت آموزشگاه زبان با زمینه بنفش و عکس زبان‌آموز می‌تواند به طراحان گرافیک کمک کند تا یک طرح جذاب و جذاب را برای جذب دانش‌آموزان ایجاد کنند. 

  1. زمینه بنفش: انتخاب یک زمینه با رنگ بنفش می‌تواند به طرح یک حس انرژی و شور و هیجان ببخشد. رنگ بنفش معمولاً با خلاقیت، رویاپردازی و آینده‌نگری ارتباط داده می‌شود و مناسب برای یک آموزشگاه زبان است.

  2. عکس زبان‌آموز: انتخاب یک عکس جذاب و شاد از یک زبان‌آموز در حال یادگیری زبان، می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند و احساس ارتباط و تعامل با مخاطبان را تقویت کند.

  3. پنج پاراگراف توضیحات: در این لایه باز، می‌توانید پنج پاراگراف مختصر و جذاب در مورد خدمات و فرصت‌های آموزشی آموزشگاه زبان اضافه کنید. این توضیحات می‌توانند شامل توضیح درباره دوره‌های مختلف زبان، روش‌های آموزش، مدرسین مجرب، امکانات فرهنگی و اجتماعی و دیگر جزئیات مهم باشند.

  4. اطلاعات تماس: در انتهای تراکت، اطلاعات تماس آموزشگاه زبان شامل آدرس، شماره تلفن، وب‌سایت و ایمیل قرار داده می‌شود تا دانش‌آموزان و والدین بتوانند در صورت تمایل با آموزشگاه تماس بگیرند یا اطلاعات بیشتری درباره دوره‌های آموزشی بدست آورند.

این لایه باز می‌تواند با استفاده از نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی مانند Adobe Photoshop یا Illustrator طراحی و ویرایش شود و برای چاپ و استفاده در تبلیغات آموزشگاه زبان مورد استفاده قرار گیرد.

موسسه های زبان خارجه به دلیل گسترش زیاد این شغل در شهرهای مختلف، برای جذب دانش آموز جهت فراگیری زبان های خارجه نیاز به تبلیغات دارد. ایران طرح طرح تراکت زبانسرا را جهت بازاریابی و جذب دانش آموز را طراحی کرده است. 

 

عناصر طرح تراکت آموزشگاه زبان خارجه

طرح تراکت زبانسرا شاملوکتور  ، عکس ایرانی کتاب زبان ، وکتور مرتبط با طرح زبان سرا، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط تیم حرفه ای ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ به صورت کاملا لایه باز طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن و کیفیت بالای عناصر استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، شما می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی) از المان های این طرح در طراحی سایر طرح های مرتبط استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت موسسه زبان

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               17 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت آموزشگاه زبان خارجه
  • همنشینی مناسب رنگ بنفش با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل های و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت مرتبط در طرح تراکت زبانسرا
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت موسسه زبان

آکادمی زبان خارجه , کلاس زبان , آموزش زبان , آموزشگاه زبان خارجه , تراکت موسسه زبان خارجه , تراکت زبانسرا , زبانسرا , زبان خارجه , موسسه زبان خارجه , معلم خصوصی زبان , زبان انگلیسی , آموزشگاه زبان خارجه , کلاس زبان , موسسه زبان خارجه , تراکت کلاس زبان , تراکت آکادمی زبان , تدریس زبان خارجه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325