طرح لایه باز تراکت آموزشگاه زبان

شناسه مطلب : 422027
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :25 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/03/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت آموزشگاه زبان خارجه

 

تبلیغات و چاپ تراکت برای آموزشگاه‌های زبان تاثیر قابل توجهی دارند. در آموزشگاه‌ها، توسعه و گسترش دانشجویان جدید امری بسیار حائز اهمیت است. با استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت، آموزشگاه‌های زبان می‌توانند به طور موثری با جامعه محلی و جامعه دانشگاهی در ارتباط باشند و افراد را به آموزشگاه جذب کنند.

تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند با ارائه اطلاعات کامل در مورد خدمات آموزشی و منحصر به فرد بودن آموزشگاه، جذب دانشجویان جدید را تسهیل کنند. تراکت‌ها می‌توانند شامل جزئیاتی از جمله برنامه‌های درسی، مدت زمان دوره‌ها، شهادت‌نامه‌هایی که در پایان دوره دریافت می‌شود و همچنین تجربه و تخصص مدرسان باشند. این اطلاعات می‌توانند به دانشجویان نیازمندی‌های خود را مشخص کنند و برای آنها اطمینان بیشتری درباره انتخاب آموزشگاه ایجاد کنند.

با استفاده از تراکت‌ها و تبلیغات، آموزشگاه‌های زبان می‌توانند نیازها و خواسته‌های مشتریان خود را بهتر درک کنند و به تبلیغات خود رویکرد متناسب با این نیازها داشته باشند. این ابزارها به آموزشگاه‌ها امکان می‌دهند تا به تمامی جوانب متنوعی از آموزش و پشتیبانی مشتریان متمرکز شوند و خدمات خود را در جامعه محلی تبلیغ کنند. با ارائه اطلاعات صحیح و جذاب، آموزشگاه‌های زبان می‌توانند نسبت به رقبای خود برجسته شده و بازاریابی مؤثرتری داشته باشند.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت در آموزشگاه‌های زبان تأثیر قابل توجهی بر جذب دانشجویان جدید و تقویت شغل آموزشگاه دارند. با استفاده از این ابزارها، آموزشگاه‌ها می‌توانند خدمات خود را معرفی کنند، اطلاعات جامعی درباره آموزش و مدرسین ارائه دهند و با ارائه خدمات متمایز، بازار خود را گسترش دهند و رقابت قوی‌تری در صنعت آموزش زبان داشته باشند.

تراکت‌ها یکی از ابزارهای موثر در تبلیغات آموزشگاه‌های زبان هستند. طرح لایه باز تراکت آموزشگاه زبان با زمینه نارنجی و عکس دانشآموز می‌تواند جذابیت و حس دینامیکی را به این ابزار اضافه کند. در زیر، پنج پاراگراف به توضیحات بیشتر درباره این طرح می‌پردازم:

  1. زمینه نارنجی: انتخاب یک زمینه نارنجی برای تراکت، روحیه و انرژی را در ابتدای چشم انداز ارائه می‌دهد. رنگ نارنجی به طور عمومی به عنوان رنگی پرانرژی، خلاقیت و شادمانی شناخته می‌شود. زمینه نارنجی می‌تواند حالت متفاوتی به تراکت بدهد و به دانشجویان جدید احساس یک فضای دوستانه و مساله‌محور را القا کند.

  2. عکس دانشآموز: اضافه کردن عکس یک دانشآموز به تراکت، ارتباط مستقیم با دانشجویان هدف را برقرار می‌کند. این عکس می‌تواند یک تصویر واقعی از یک دانشآموز خوشحال و موفق را نشان دهد، که در آموزشگاه زبان به دستاوردهای خود می‌رسد. این تصویر می‌تواند ایده‌آل برای دانشجویانی باشد که به دنبال رسیدن به مهارت‌های زبانی برتر و دستیابی به اهدافشان هستند.

  3. متن و عنوان: تراکت باید شامل عنوان جذاب و متن کوتاه و مختصری باشد که اصولاً به ترغیب افراد برای مطالعه بیشتر دعوت می‌کند. عنوان می‌تواند به شکلی جذاب و مشوقانه انتخاب شود، مانند "بروز کنید زبان خود را با آموزشگاه زبان ما" یا "شروع به سفری جدید با یادگیری زبان" و غیره.

  4. اطلاعات آموزشگاه: در تراکت باید جزئیات ضروری در مورد آموزشگاه زبان درج شود. این شامل نام آموزشگاه، آدرس، شماره تماس و آدرس وب سایت می‌شود. همچنین، باید به نقاط قوت آموزشگاه اشاره شود، مانند برنامه‌های درسی ویژه، مدرسان مجرب، فضای آموزشی مدرن و همچنین محیط دوستانه و پشتیبانی فعال.

  5. ارائه تخفیف و امکانات ویژه: به منظور جلب توجه بیشتر، تراکت می‌تواند تخفیف‌های ویژه را برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی اعلام کند. همچنین، ارائه امکانات ویژه مانند جلسات رایگان آزمون، کارگاه‌های رایگان، منابع آموزشی رایگان و غیره نیز می‌تواند از آموزشگاه جداپذیری کند و ترغیب به ثبت نام و شروع یادگیری زبان کند.

از این رو، طرح لایه باز تراکت آموزشگاه زبان با زمینه نارنجی و عکس دانشآموز می‌تواند با جذابیت و حس مثبت به تراکت کمک کند و باعث افزایش جذب دانشجویان جدید و تقویت شغل آموزشگاه شود.

 

موسسه های زبان خارجه به دلیل گسترش زیاد این شغل در شهرهای مختلف، برای جذب دانش آموز جهت فراگیری زبان های خارجه نیاز به تبلیغات دارد. ایران طرح طرح تراکت زبانسرا را جهت بازاریابی و جذب دانش آموز را طراحی کرده است. 

 

عناصر طرح تراکت آموزشگاه زبان خارجه

طرح تراکت زبانسرا شاملعکس با کیفیت پسر بچه ، عکس با کیفیت، عکس ایرانی  ، وکتور مرتبط با طرح زبان سرا، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط تیم حرفه ای ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ به صورت کاملا لایه باز طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن و کیفیت بالای عناصر استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، شما می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت افقی) از المان های این طرح در طراحی سایر طرح های مرتبط استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت موسسه زبان

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی

سایز:                               25 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت آموزشگاه زبان خارجه
  • همنشینی مناسب رنگ نارنجی با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل های و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت پسر بچه در طرح تراکت زبانسرا
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت موسسه زبان

آکادمی زبان خارجه , تراکت زبانسرا , تدریس زبان خارجه , کلاس زبان , زبان خارجه , موسسه زبان خارجه , تراکت موسسه زبان خارجه , زبانسرا , تراکت آکادمی زبان , موسسه زبان خارجه , آموزش زبان , زبان انگلیسی , آموزشگاه زبان خارجه , آموزشگاه زبان خارجه , معلم خصوصی زبان , تراکت کلاس زبان , کلاس زبان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325