طرح لایه باز تراکت آسانسور و پله برقی

شناسه مطلب : 421791
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

تراکت آسانسور و پله برقی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل نصب آسانسور و پله برقی تأثیر بسیار قابل توجهی در جذب مشتریان جدید و ارتقای شناخت برند دارد. این تبلیغات می‌توانند به صاحبان کسب و کار نصب آسانسور و پله برقی کمک کنند تا به صورت مؤثرتری بازاریابی کنند و در نتیجه، فروش و درآمد خود را افزایش دهند. در زیر، سه پاراگراف توضیح داده شده است:

۱. تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به صاحبان کسب و کار نصب آسانسور و پله برقی کمک کنند تا به مخاطبان خود اطلاعات لازم را درباره خدمات و مزایای ارائه شده به صورت کامل و واضح منتقل کنند. توزیع تراکت‌ها در مناطق پرتردد و مکان‌های استراتژیک مانند ساختمان‌ها، مراکز خرید و دفاتر شرکت‌ها، می‌تواند به شناخت بیشتر برند کمک کند و مشتریان جدید را به دستگاه‌های نصب شده هدایت کند.

۲. تراکت‌ها و مواد تبلیغاتی متنوع می‌توانند به صاحبان کسب و کار نصب آسانسور و پله برقی کمک کنند تا ارتباط مؤثری با مشتریان برقرار کنند. با استفاده از تراکت‌ها، می‌توانند اطلاعات مربوط به نحوه عملکرد، فناوری‌های استفاده شده، قابلیت‌ها و قیمت‌های خدمات را به مخاطبان ارائه دهند. این تبلیغات می‌توانند به صاحبان کسب و کار کمک کنند تا تمایز خود را نسبت به رقبا نشان دهند و مشتریان را با کیفیت و قابلیت‌های منحصر به فرد خدمات خود جذب کنند.

۳. استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به صاحبان کسب و کار نصب آسانسور و پله برقی کمک کند تا در زمینه بازاریابی و تبلیغات رقابتی قدم مؤثری بردارند. توزیع تراکت‌ها و مواد تبلیغاتی در صورت همراهی با استراتژی‌های بازاریابی دیگر مانند تبلیغات رادیویی، تلویزیونی یا رسانه‌های اجتماعی، می‌تواند بازدهی بیشتری در جذب مشتریان و افزایش فروش به دنبال داشته باشد.

طراحی لایه باز تراکت نصب آسانسور و پله برقی با زمینه خاکستری و عکس آسانسور و پله برقی می‌تواند تأثیر بسیاری در جذب مشتریان و ارتقای شناخت برند داشته باشد. این طرح می‌تواند با رنگ‌بندی مناسب و استفاده از تصاویر جذاب، توجه مخاطبان را به خدمات نصب آسانسور و پله برقی جلب کند و از طریق ایجاد ارتباط بصری قوی، اعتماد مشتریان را به کسب و کار بیشتر کند. در زیر، پنج پاراگراف توضیح داده شده است:

۱. طراحی لایه باز تراکت با زمینه خاکستری و عکس آسانسور و پله برقی می‌تواند به صاحبان کسب و کار نصب آسانسور و پله برقی کمک کند تا برند خود را به صورت حرفه‌ای و با کیفیت نمایش دهند. رنگ خاکستری با ارائه حس پایداری و اعتماد به نفس، به مشتریان اطمینان می‌دهد که خدمات نصب آسانسور و پله برقی ارائه شده با کیفیت بالا و قابل اعتماد هستند.

۲. استفاده از تصاویر آسانسور و پله برقی با کیفیت بالا در طراحی لایه باز تراکت، می‌تواند به مخاطبان بهترین تصویری را از دستگاه‌های نصب شده ارائه دهد. این تصاویر می‌توانند نشان دهنده طراحی زیبا و فناوری پیشرفته آسانسور و پله برقی باشند و به مشتریان اطمینان بیشتری در خرید و نصب این دستگاه‌ها بدهند.

۳. طراحی با زمینه خاکستری می‌تواند احساس حرفه‌ایتری را به مشتریان منتقل کند و به راحتی تراست‌ورث‌ها را ایجاد کند. رنگ خاکستری به طور کلی با معنای پایداری، قدرت و رویکرد مدرن در ارتباط است. این انتخاب رنگ به صاحبان کسب و کار نصب آسانسور و پله برقی کمک می‌کند تا به عنوان یک نماینده قوی و معتبر در بازار تشخیص داده شوند.

۴. استفاده از تصاویر آسانسور و پله برقی در طراحی لایه باز تراکت می‌تواند به مشتریان ایده‌ای دقیق از اندازه و طراحی این دستگاه‌ها بدهد. با قرار دادن تصاویر واقعی و معتبر در تراکت، اعتماد مشتریان به کیفیت و اندازه آسانسور و پله برقی ارائه شده افزایش می‌یابد.

۵. همچنین، در طراحی لایه باز تراکت می‌توان از فضای مناسبی برای ارائه اطلاعات تماس، آدرس فروشگاه یا شرکت، وبسایت و شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد. این امکانات می‌توانند به مخاطبان اجازه دهند به راحتی به اطلاعات بیشتری درباره خدمات و تماس با کسب و کار دسترسی پیدا کنند و با ارتباط مستقیم با شرکت، اطمینان بیشتری پیدا کنند.

عناصر استفاده شده در طرح تراکت آسانسور و پله برقی

طرح تراکت آسانسور و پله برقی شامل: عکس با کیفیت پله برقی ، عکس باکیفیت آسانسور و پله برقی، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی و پوستر، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز آسانسور و پله برقی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                خاکستری

سایز:                               14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت آسانسور و پله برقی
  • هم نشینی مناسب رنگ های خاکستری در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس باکیفیت آسانسور و پله برقی که مناسب طرح تراکت آسانسور و پله برقی می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل آسانسور و پله برقی می باشد.

 


تراکت آسانسور , طرح تراکت پله برقی , تراکت شرکت طراحی پله برقی , تراکت شرکت طراحی آسانسور , نصب آسانسور , طرح تراکت نصب آسانسور , تراکت آسانسور و پله برقی , پس زمینه تراکت , تراکت نصب آسانسور , تراکت پله برقی , تعمیرات پله برقی ,
madayen - 1402-03-06

سلام. وقت بخیر.فایل رو نمی تونم دانلود کنم و پیغام زیر رو میده:ForbiddenYou don't have permission to access this resource.

وحید عباسی - ۱۴۰۲-۰۳-۰۷

سلام دوست عزیز فایل اصلاح شد ممنون از گزارش شما

جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325