طرح لایه باز تراکت آرایشگاه زنانه

شناسه مطلب : 441462
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :32 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/12/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت آرایشگاه زنانه 

تبلیغات و چاپ تراکت ابزارهایی قدرتمند برای ترویج و توسعه کسب و کارهای آرایشگاه زنانه هستند. این روش‌ها تاثیرات قابل توجهی بر شغل آرایشگران زنانه دارند. اولاً، تبلیغات به ویژه اگر در رسانه‌های محلی مورد استفاده قرار بگیرند، به آرایشگران زنانه کمک می‌کنند تا برند خود را در بازار محلی تبلیغ کنند و نام آرایشگاه خود را به مخاطبان محلی معرفی کنند. این می‌تواند به افزایش توجه و جذب مشتریان جدید منجر شود.

دوماً، چاپ تراکت‌ها نیز یک راه موثر برای اطلاع‌رسانی در محلی است. با چاپ تراکت‌های جذاب و حرفه‌ای در مورد خدمات و تخفیفات آرایشگاه، آرایشگران می‌توانند به راحتی به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند و آن‌ها را به بازدید از آرایشگاه ترغیب کنند. تراکت‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قابل حمل، می‌توانند در مکان‌های مختلفی مانند مغازه‌ها، دفاتر و مراکز محلی توزیع شوند و به عنوان یک یادآور مداوم برای مخاطبان عمل کنند.

سوماً، این ابزارها می‌توانند به آرایشگران زنانه کمک کنند تا با رقابت در بازار، مشتریان خود را حفظ کنند و حتی با جلب مشتریان جدید، کسب و کار خود را گسترش دهند. از طریق تبلیغات مداوم و موثر، آرایشگران می‌توانند روابط خود با مشتریان را بهبود بخشیده و برند خود را در ذهن مشتریان تثبیت کنند.

طراحی یک تراکت لایه باز برای آرایشگاه زنانه می‌تواند به شیوه‌ایی جذاب و حرفه‌ای انجام شود، که نه تنها جلب توجه مخاطبان را در پیش بگیرد بلکه اطلاعات لازم را به آن‌ها ارائه دهد. 

  1. زمینه بنفش جذاب: انتخاب زمینه بنفش برای تراکت آرایشگاه زنانه می‌تواند جلب توجه کننده و جذاب باشد. رنگ بنفش به طور عمومی با زیبایی، شادی و روحیه زنانه مرتبط است، بنابراین می‌تواند به نمایش زیبایی و زنانگی آرایشگاه شما کمک کند.

  2. عکس مدل آرایشی زنانه: انتخاب یک عکس مدل آرایشی زنانه با کیفیت و جذاب می‌تواند تأثیر زیادی بر تراکت داشته باشد. این عکس باید نمونه‌ای از کارهای آرایشی ارائه شده در آرایشگاه شما باشد و مخاطبان را به تجربه خدمات شما ترغیب کند.

  3. اطلاعات تماس: در تراکت، اطلاعات تماس آرایشگاه شما، از جمله آدرس، شماره تلفن، وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی باید به طور واضح و قابل خواندن قرار گیرد. این اطلاعات به مخاطبان امکان ارتباط با شما را فراهم می‌کند.

  4. تخفیفات و پیشنهادها: اضافه کردن تخفیفات، پیشنهادها و بسته‌های ویژه در تراکت می‌تواند جلب توجه بیشتری را به همراه داشته باشد. این موارد می‌توانند مخاطبان را به بازدید از آرایشگاه شما تشویق کنند و از خدمات شما بهره‌مند شوند.

  5. طرح لایه باز: استفاده از یک طرح لایه باز برای تراکت، به معنای این است که می‌توانید اطلاعات و تصاویر را به آسانی ویرایش کنید و با سلیقه خود تنظیمات لازم را اعمال کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا تراکت را بر اساس نیازها و استراتژی تبلیغاتی خود شخصی‌سازی کنید و به راحتی به روزرسانی کنید.

تراکت لایه باز آرایشگاه زنانه، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز پیرایش زنانه 

طرح تراکت آرایشگاه زنانه شامل:عکس با کیفیت چهره مدل زن ، وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. 

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت آرایشگاه زنانه 

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               32 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت سالن آرایش و زیبایی
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش در طرح تراکت
  • استفاده ازعکس باکیفیت  چهره مدل زن در طرح بنر
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا در طراحی تراکت رنگی آرایشگاه زنانه
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت سالن آرایش

سالن زیبایی , تراکت سالن آرایش و زیبایی , طرح تراکت سالن آرایش و زیبایی , تراکت سالن زیبایی , سالن آرایش و زیبایی , تراکت سالن آرایش , آرایشگاه زنانه , تراکت سالن زیبایی , آرایشگاه , سالن آرایش , تراکت آرایشگاه زنانه , طرح تراکت سالن زیبایی , تراکت لایه باز سالن آرایش و زیبایی , سالن زیبایی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325