طرح لایه باز تراکت آتلیه عکاسی

شناسه مطلب : 435435
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/08/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت استودیو عکاسی

تبلیغات و چاپ تراکت در زمینه آتلیه عکاسی تأثیر مهمی بر جذب مشتریان و ارتقاء شناخت برند دارند. ابتدا، تبلیغات می‌توانند به عنوان یک وسیله حیاتی در ترویج خدمات آتلیه عکاسی عمل کنند. از طریق این تبلیغات در رسانه‌های مختلف مانند اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، و روزنامه‌ها، می‌توان به مشتریان نشان داد که آتلیه شما دارای تخصص در زمینه عکاسی هنری، عکاسی خانوادگی یا عروسی است و به چهارچوب زمانی و هزینه‌ای خاص خدمات ارائه می‌دهد.

همچنین، چاپ تراکت به عنوان یک ابزار فیزیکی در دسترس مشتریان می‌تواند تأثیر قابل توجهی در جلب توجه داشته باشد. این تراکت‌ها معمولاً شامل نمونه‌هایی از عکس‌های برجسته گرفته شده توسط آتلیه و اطلاعات تماس و آدرس آتلیه عکاسی هستند. طراحی جذاب این تراکت‌ها می‌تواند به شناخت برند کمک کرده و مشتریان را به بازدید از آتلیه عکاسی شما ترغیب کند.

در نهایت، ترکیب هوشمندانه تبلیغات و چاپ تراکت بازاریابی مستدامی را برای آتلیه عکاسی فراهم می‌کند. این راهکارها به کسب و کار کمک می‌کنند تا به دیده بیشتری از مشتریان برسند، جلب مشتریان جدید، و اعتبار و شهرت آتلیه عکاسی را افزایش دهند.

طراحی لایه باز تراکت برای آتلیه عکاسی با زمینه سبز و وکتور دوربین می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند در ترویج خدمات عکاسی شما عمل کند. این طراحی باعث جلب توجه مشتریان و ارتقاء هویت برند آتلیه می‌شود. ابتدا، زمینه سبز به عنوان یک رنگ طبیعی و زیبا می‌تواند حس صفای هوا و طراوت را به مشتریان القا کند و به تازگی و زیبایی عکس‌های گرفته شده در آتلیه اشاره کند.

استفاده از وکتور دوربین در طراحی نشان از تخصص و توانایی در زمینه عکاسی دارد. این وکتور دوربین می‌تواند به مشتریان نشان دهد که در آتلیه شما با تجهیزات حرفه‌ای کار می‌شود و توانایی به دست آوردن تصاویر با کیفیت بالا را دارید. این امکان را فراهم می‌کند که طراحی لایه باز را براساس نیازهای آتلیه و اهداف بازاریابی خاص شما سفارشی‌سازی کنید.

لایه باز به طراح این امکان را می‌دهد که بخش‌های مختلف تراکت را به راحتی ویرایش کند. این امکان حیاتی است تا مطالب و اطلاعات تماس را به‌روز نگه دارید و همیشه از طراحی به‌روز شده استفاده کنید.

به‌علاوه، استفاده از فونت‌های مناسب و جذاب در طراحی به خوانایی مطالب کمک می‌کند و پیام‌های شما را بیان می‌کند. در اینجا می‌توانید از فونت‌هایی استفاده کنید که با زمینه سبز هماهنگی داشته و جلب توجه مشتریان را افزایش دهند.

در نهایت، طراحی لایه باز با زمینه سبز و وکتور دوربین به عنوان یک ابزار چندگانه در ترویج آتلیه عکاسی شما عمل می‌کند. این راهکار به کسب و کار شما کمک می‌کند تا به نحوی بیشتر به خدمات خود تأکید دهید و بازاریابی هوشمندانه‌تری داشته باشید.

تیم ایران طرح طرح تراکت آتلیه عکاسی و فیلمبرداری را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تراکت آتلیه عکاسی

طرح تراکت آتلیه عکاسی شامل: عکس با کیفیت دوربین ، طرح فانتزی،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز آتلیه عکاسی کودک

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               9 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت آتلیه عکاسی و فیلمبرداری
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت دوربین عکاسی که مناسب طرح تراکت لایه باز آتلیه عکاسی کودک می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل عکاسی می باشد.

 


تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی , آتلیه عکاسی , دوربین عکاسی و فیلمبرداری , استودیو فیلم و عکس , فروشگاه تجهیزات عکاسی , لابراتوار , عکاسی و فیلمبرداری , طرح تراکت آتلیه عکاسی , تراکت , عکاس , تراکت آتلیه فیلم و عکس , استودیو عکاسی , تراکت آتلیه , عکاسی , دوربین , تراکت psd , تراکت عکاسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325