طرح لایه باز تراکت آتلیه عکاسی

شناسه مطلب : 434702
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :60 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/08/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت استودیو عکاسی

تبلیغات و استفاده از چاپ تراکت‌ها به عنوان یک استراتژی بازاریابی مهم برای صنعت عکاسی و آتلیه‌های عکاسی محسوب می‌شود. این روش‌ها می‌توانند تأثیر فراوانی بر شغل آتلیه عکاسی داشته باشند. با افزایش رقابت در این صنعت، تبلیغات تراکت و چاپ آگاهی‌زا راجع به خدمات شما می‌تواند بر فروش و جذب مشتریان تأثیر گذار باشد.

اولاً، استفاده از تراکت‌ها و تبلیغات چاپی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین عکس‌های خود را به نمایش بگذارید و نمونه‌کارهایتان را به مخاطبانتان معرفی کنید. این امر می‌تواند باعث افزایش شناخت شما و برند آتلیه عکاسیتان شود.

ثانیاً، این تبلیغات می‌توانند به تأثیرگذاری در جذب مشتریان جدید کمک کنند. از طریق ارسال تراکت‌ها به مکان‌های مختلف یا توزیع آن‌ها در رویدادها و جشنواره‌های مرتبط، می‌توانید به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را به استفاده از خدمات شما ترغیب کنید.

سوماً، این تبلیغات می‌توانند باعث ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با مشتریان فعلی شما شوند. ارسال تراکت‌ها حاوی اطلاعات مفید، تخفیفات و پیشنهادات ویژه می‌تواند مشتریان قدیمی را جذب کرده و ایشان را به ادامه همکاری با شما تشویق کند.

بنابراین، استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت می‌تواند به آتلیه عکاسی کمک کند تا شناخت بیشتری داشته باشد، مشتریان جدیدی جذب کند و روابط با مشتریان فعلی را تقویت کند.

راه‌اندازی یک تراکت با زمینه نارنجی و عکس دوربین عکاسی برای آتلیه عکاسی می‌تواند یک ابزار جذاب و جالب برای جلب توجه مخاطبان باشد. زمینه نارنجی به‌طور عمده به عنوان یک رنگ جذاب و پرانرژی مورد استفاده قرار می‌گیرد که همراه با تصویر دوربین عکاسی، جلب توجه مخاطبان و افزایش جذابیت تراکت را تضمین می‌کند.

  1. رنگ زمینه نارنجی: انتخاب زمینه نارنجی به‌عنوان پس‌زمینه تراکت، احساس گرما، شادابی و انرژی را به مخاطبان منتقل می‌کند. این رنگ معمولاً با جذابیت و شور زندگی مرتبط است و می‌تواند ارتباطات مثبتی را با آتلیه عکاسی شما ایجاد کند.

  2. تصویر دوربین عکاسی: قرار دادن تصویر یک دوربین عکاسی در تراکت، علاوه بر ارتباط مستقیم با فعالیت اصلی شغلی، حس حرفه‌ای و تخصصی بودن آتلیه عکاسی را به مخاطبان منتقل می‌کند. این تصویر می‌تواند نشان دهنده استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و کیفیت بالا در عکاسی باشد.

  3. طراحی لایه باز: استفاده از یک فایل لایه باز در طراحی تراکت، به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی محتوا، متن، یا تصاویر موجود در طرح را ویرایش کنند. این برای افرادی که خودشان مایل به تغییرات کوچک یا تنظیمات مختلف هستند، بسیار مفید است.

  4. پیام و محتوا: متن و پیام‌های مرتبط با خدمات آتلیه عکاسی باید به طور واضح و جذاب در تراکت قرار گیرد. ارائه اطلاعاتی درباره خدمات، تخفیفات و پیشنهادات ویژه می‌تواند مخاطبان را به همکاری و استفاده از خدمات شما ترغیب کند.

  5. استفاده از تصاویر با کیفیت بالا: هر تصویری که بر روی تراکت قرار می‌گیرد، باید با کیفیت بالا و واضح باشد. استفاده از تصاویر با رزولوشن بالا و جزئیات واضح، اطمینان از جلب توجه مخاطبان و ارائه ایده‌آل خدمات آتلیه عکاسی را دارد.

به‌طور کلی، طراحی یک تراکت با زمینه نارنجی و تصویر دوربین عکاسی می‌تواند به‌عنوان یک ابزار جذاب و مؤثر برای جذب مشتریان و افزایش شناخت آتلیه عکاسی مورد استفاده قرار گیرد.

تیم ایران طرح طرح تراکت آتلیه عکاسی و فیلمبرداری را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تراکت آتلیه عکاسی

طرح تراکت آتلیه عکاسی شامل: عکس با کیفیت دوربین ، طرح فانتزی،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز آتلیه عکاسی کودک

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی

سایز:                               60 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت آتلیه عکاسی و فیلمبرداری
  • هم نشینی مناسب رنگ نارنجی و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت دوربین عکاسی که مناسب طرح تراکت لایه باز آتلیه عکاسی کودک می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل عکاسی می باشد.

 


عکاس , آتلیه عکاسی , استودیو فیلم و عکس , استودیو عکاسی , تراکت آتلیه فیلم و عکس , عکاسی , تراکت , تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی , دوربین عکاسی و فیلمبرداری , تراکت عکاسی , دوربین , فروشگاه تجهیزات عکاسی , طرح تراکت آتلیه عکاسی , تراکت آتلیه , لابراتوار , عکاسی و فیلمبرداری , تراکت psd ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325