طرح لایه باز تایپوگرافی زمین پاک

شناسه مطلب : 442923
ابعاد :29.7 در 42 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :17 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی

طرح تایپوگرافی روز زمین پاک

تايپوگرافي روشی در ارتباط تصویری می باشد که با حضور صنعت چاپ در عرصه انتشار کتاب به وجود آمده است. با اختراع چاپ، براي زیبا و تلطيف نمودن کلمات چاپي که خشک به نظر مي رسيدند، حرکاتي در قسمت هايي از حروف و تاکید بر آن ايجاد مي کردند.

روز زمین پاک هر ساله در 22 آوریل به عنوان یک رویداد جهانی برگزار می‌شود تا به حفاظت از محیط زیست و زیبایی‌های طبیعت توجه بیشتری جلب شود. تأثیر تایپوگرافی و حروف نگاری برای این روز می‌تواند بسیار قابل توجه باشد و به شیوه‌ای جذاب و هنری، پیام‌های مهم محیط زیستی را انتقال دهد.

1. تایپوگرافی در طراحی‌های مرتبط با روز زمین پاک می‌تواند برای بیان پیام‌های حفاظت از محیط زیست و ارزش‌های زیبایی‌های طبیعی مؤثر باشد. استفاده از حروف با اندازه‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های مختلف می‌تواند جلب توجه مخاطبان را به مسائل محیط زیستی و حفاظت از زمین افزایش دهد.

2. حروف نگاری با استفاده از الگوها و طرح‌های متنوع می‌تواند به عنوان یک عنصر هنری برای ابراز احساسات و ارادت به زمین و طبیعت مورد استفاده قرار گیرد. طراحی‌های حروفی با الهام از عناصر طبیعی مانند درختان، آب و هوا، و جانداران می‌تواند به شیوه‌ای زیبا و خلاقانه پیام‌های محیط زیستی را منتقل کند.

3. استفاده از تایپوگرافی و حروف نگاری در روز زمین پاک می‌تواند به دستیابی به اهداف آموزشی و افزایش آگاهی عمومی از مسائل محیط زیستی کمک کند. این طرح‌ها می‌توانند به عنوان یک ابزار ارتباطی قوی برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ارتقای نگرش‌های مثبت نسبت به محیط زیست مورد استفاده قرار گیرند.

تایپوگرافی روز زمین پاک یک نمونه از طراحی به این سبک می باشد که توسط پارس گرافیک بروی سایت جهت استفاده کاربران طراحی شده است.

 

عناصر طرح تایپوگرافی روز زمین پاک

طرح تایپوگرافی زمین پاک ، ابتدا اتود آن به شکل دستی طراحی شده، سپس در فتوشاپ با استفاده از ابزار پینت به صورت برداری تکمیل شده، این تایپوگرافی به صورت لایه باز و قابل ویرایش و دانلود توسط کاربران می باشد. 

طرح با کیفیت و لایه باز تایپوگرافی زمین پاک را می توانید برای طراحی تقویم مشاغل ، تقویم مذهبی ، و سایر طرح های مرتبط با این طرح استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح تایپوگرافی روز زمین پاک

ابعاد:                                29.7 در 42 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               17 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


خوشنویسی طبیعت , طرح لایه باز , کالیگرافی زمین پاک , تایپوگرافی , روز زمین پاک , تایپوگرافی روز زمین پاک , تایپوگرافی زمین پاک , بداهه نویسی , تایپوگرافی ایرانی , خوشنویسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325