طرح لایه باز بنر یلدا با یاد شهدا

شناسه مطلب : 437231
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :62 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر لایه باز شب یلدا

شب یلدا یکی از جشن‌های مهم و سنتی در فرهنگ ایرانی است که در آخرین شب از ماه آذر برگزار می‌شود. این جشن به عنوان نماد تغییر فصل‌ها و آغاز زمستان، با دارا بودن ابعاد فرهنگی، مذهبی و اجتماعی، جزء مهم ترین جشن‌ها در تاریخ ایران است. در این شب، خانواده‌ها و دوستان به یکدیگر تبریک می‌گویند و با هم جشن می‌گیرند. این مراسم با رویارویی با تاریکی شبانه و افزایش نور و روشنایی، نماد آفرینش، نور و خوشبختی است.

تأثیر چاپ بنر در تبلیغات و ترویج شب یلدا بسیار مؤثر است. با چاپ بنرها، اطلاعات مرتبط با برنامه‌ها و مراسمات مختلف در این شب به آسانی به جامعه منتقل می‌شود. بنرها می‌توانند جلب توجه افراد را در مکان‌های عمومی و شهری به دنبال داشته باشند و افراد را به فعالیت در مراسمات شب یلدا ترغیب کنند.

همچنین، از طریق بنرها می‌توان ارتباط بین اقشار مختلف جامعه را تقویت کرد و مردم را به مشارکت فعال در این جشنواره سنتی دعوت کرد. بنرها با ارائه تصاویر جذاب و پیام‌های خلاقانه، می‌توانند احساس جشن‌های فرهنگی را تقویت کرده و جذب توجه بیشتری از جامعه داشته باشند.

علاوه بر این، بنرها به عنوان ابزاری موثر در ترویج ارزش‌ها و مفاهیم مرتبط با شب یلدا عمل می‌کنند. تصاویر و نشانه‌های معنوی در بنرها می‌توانند ارتباط مستقیم با معانی فرهنگی و سنتی این جشنواره داشته باشند و تأثیر مثبتی بر روی فهم و علاقه مردم به شب یلدا گذارند.

در نهایت، تأثیر چاپ بنر در ترویج شب یلدا و جذب مشارکت عمومی بسیار مهم است. این وسیله تبلیغاتی می‌تواند به شکل گسترده‌تری اطلاع‌رسانی کند و جامعه را به شرکت فعال در این جشنواره سنتی دعوت کند.

بنر لایه باز شب یلدا ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر شب یلدا

طرح بنر شب یلدا شامل:متن یلدا با یاد شهدا ، عکس با کیفیت شهید سردار قاسم سلیمانی  ، تصویر انار ، دیوان حافظ و متن مرتبط با مراسم شب یلدا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی شب یلدا، می توانید علاوه بر چاپ  بنر مناسبتی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر یلدا را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر شب یلدا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، قرمز

سایز:                               62 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر یلدا با یاد شهدا
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و قرمز با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر انار و عکس شهید سردار قاسم سلیمانی و پرچم ایران در طرح بنر شب یلدا
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

بنر یلدا با شهدا , تصویر سازی یلدا , طرح , یلدا با شهدا 1402 , طرح پوستر شب یلدا , شهدا , طرح لایه باز بنر شب یلدا , بنر تبریک یلدا , مراسم شب یلدا , کارت پستال شب یلدا , یلدا مبارک , پوستر پلدا , تصویر شهید قاسم سلیمانی , بنر لایه باز شب یلدا , طرح PSD , یلدا 1402 , یلدا با یاد شهدا , یلدا , پوستر شب یلدا , شب یلدا , طرح شب یلدا , طرح بنر یلدا با شهدا , بنر شب یلدا , بنر مراسم یلدا با یاد شهدا , طرح بنر شب یلدا , شب یلدا با یاد شهدا , تصویر سازی شب یلدا , کارت پستال , شب یلدا با شهدا , بنر یلدا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325