طرح لایه باز بنر یلدا با یاد شهدا

شناسه مطلب : 436973
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :295 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر لایه باز شب یلدا

شب یلدا یکی از جشن‌های مهم و سنتی در فرهنگ ایران است که به فارسی به معنای شبانه‌روز طولانی نخستین روز زمستان اشاره دارد. این شب به وقوع می‌پیوندد و با اجرای مراسم و فعالیت‌های مختلف تا صبح ادامه می‌یابد. یلدا به عنوان نماد پایداری نور در برابر تاریکی طولانی زمستان شناخته می‌شود و این جشن با اجتماع خانواده و دوستان، اجرای مراسم خاص و مصرف غذاهای خاص جشن گرفته می‌شود.

تاثیر چاپ بنر در شب یلدا بسیار مهم و قابل توجه است. بنرها با طراحی جذاب و شاداب می‌توانند جوانان و افراد جامعه را به مشارکت در این مراسم سنتی ترغیب کنند. با استفاده از تصاویر و شعارهای مناسب در بنرها، می‌توان به جشنواره‌ها، فعالیت‌ها و مکان‌های مرتبط با شب یلدا اشاره کرد و تبلیغات موثری را برای جذب شرکت‌کنندگان ایجاد کرد.

بنرها می‌توانند اطلاعات مربوط به برنامه‌ها و رویدادهای مرتبط با شب یلدا را به جوامع محلی منتقل کنند و در نتیجه، تعداد شرکت‌کنندگان را افزایش دهند. همچنین، این وسیله تبلیغاتی می‌تواند در ایجاد حس انتشار نور و امید در جامعه نقش مهمی ایفا کند و مردم را به همبستگی و شادابی در این شب فراخوانده و تشویق کند.

به کمک بنرها، می‌توان پیام‌های مرتبط با مفهوم اجتماعی و فرهنگی شب یلدا را انتقال داد و اهمیت حفظ این سنت‌های ملی را ترویج داد. در نهایت، از طریق چاپ بنرهای خلاقانه و متنوع، می‌توان این جشن‌های سنتی را به یک تجربه فرهنگی فراگیر و جذاب تبدیل کرد و به تعاملات اجتماعی و فرهنگی جامعه رنگ و بویی خاص بخشید.

بنر لایه باز شب یلدا ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر شب یلدا

طرح بنر شب یلدا شامل:متن یلدا با یاد شهدا ، عکس با کیفیت شهید سردار قاسم سلیمانی  ، تصویر انار ، دیوان حافظ و متن مرتبط با مراسم شب یلدا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی شب یلدا، می توانید علاوه بر چاپ  بنر مناسبتی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر یلدا را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر شب یلدا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               295 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر یلدا با یاد شهدا
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر انار و عکس شهید سردار قاسم سلیمانی و پرچم ایران در طرح بنر شب یلدا
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

بنر لایه باز شب یلدا , بنر یلدا با شهدا , بنر تبریک یلدا , تصویر سازی یلدا , بنر مراسم یلدا با یاد شهدا , پوستر شب یلدا , شب یلدا , طرح , یلدا , تصویر شهید قاسم سلیمانی , مراسم شب یلدا , شب یلدا با یاد شهدا , طرح بنر شب یلدا , یلدا مبارک , پوستر پلدا , طرح پوستر شب یلدا , بنر شب یلدا , یلدا با یاد شهدا , بنر یلدا , تصویر سازی شب یلدا , شهدا , طرح شب یلدا , طرح لایه باز بنر شب یلدا , یلدا با شهدا 1402 , طرح PSD , یلدا 1402 , طرح بنر یلدا با شهدا , کارت پستال , کارت پستال شب یلدا , شب یلدا با شهدا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325