طرح لایه باز بنر یلدا با یاد شهدا

شناسه مطلب : 436728
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :176 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

دانلود بنر لایه باز شب یلدا

شب یلدا، جشن باستانی ایرانی است که در شبانه آخر پایان تاریخ آذرماه برگزار می‌شود و به عنوان جشن زمستانی و شبانه‌روز نخستین روز فصل زمستان محسوب می‌شود. این جشن از زمان‌های باستان به عنوان جشنی با اهمیت در ایران و کشورهای همسایه تلقی می‌شده و اهمیت خاصی در فرهنگ ایرانی دارد.

در شب یلدا، افراد به گرد هم آمده و در کنار آتش، میوه‌ها و خوراکی‌های مختلف را مصرف می‌کنند. چاشنی‌ها و غذاهای خاصی نیز به خصوص برای این شب تدارک دیده می‌شود. انواع بنرها با طراحی‌های جذاب و شعارهای مرتبط با شب یلدا، این جشن را به عنوان یک تجربه فرهنگی و خاص تبلیغ می‌کنند.

تاثیر چاپ بنرها در شب یلدا بسیار مهم است زیرا این وسیله تبلیغاتی می‌تواند اطلاعات مهمی را درباره روزهای آینده، مراسمات و فعالیت‌های مرتبط با این جشن منتقل کند. بنرهایی با تصاویر زیبا و طراحی‌های خاص می‌توانند جلب توجه عمومی را فراهم کرده و افراد را به فعالیت در این جشنواره سنتی دعوت نمایند.

بنرها نه تنها اطلاعاتی در مورد زمان و مکان برگزاری جشن یلدا ارائه می‌دهند، بلکه با ایجاد حس زیبایی و جذابیت تصاویر، افراد را به شرکت در این مراسم فرهنگی تشویق می‌کنند. به عبارت دیگر، تاثیر چاپ بنرها در جشن یلدا به ایجاد جذابیت و انگیزه بیشتر برای شرکت در این جشن محبوب و فرهنگی می‌انجامد.

بنر لایه باز شب یلدا ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر شب یلدا

طرح بنر شب یلدا شامل:متن یلدا با یاد شهدا ، عکس با کیفیت شهید سردار قاسم سلیمانی  ، تصویر انار ، دیوان حافظ و متن مرتبط با مراسم شب یلدا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی شب یلدا، می توانید علاوه بر چاپ  بنر مناسبتی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر یلدا را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر شب یلدا

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               176 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر یلدا با یاد شهدا
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر انار و عکس شهید سردار قاسم سلیمانی و پرچم ایران در طرح بنر شب یلدا
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

طرح لایه باز بنر شب یلدا , پوستر شب یلدا , بنر تبریک یلدا , کارت پستال شب یلدا , طرح شب یلدا , طرح PSD , یلدا 1402 , شهدا , بنر مراسم یلدا با یاد شهدا , بنر یلدا , طرح بنر شب یلدا , طرح , شب یلدا با یاد شهدا , یلدا , مراسم شب یلدا , تصویر شهید قاسم سلیمانی , تصویر سازی شب یلدا , طرح بنر یلدا با شهدا , شب یلدا با شهدا , بنر لایه باز شب یلدا , طرح پوستر شب یلدا , پوستر پلدا , یلدا مبارک , یلدا با شهدا 1402 , بنر شب یلدا , تصویر سازی یلدا , کارت پستال , شب یلدا , بنر یلدا با شهدا , یلدا با یاد شهدا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325