طرح لایه باز بنر گالری موتور سیکلت

شناسه مطلب : 420728
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :32 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

بنر نمایشگاه موتور سیکلت

تبلیغات و چاپ بنر از ابزارهای مهم و اساسی در شغل نمایشگاه موتور سیکلت هستند که می‌توانند تاثیر قابل‌توجهی بر روند کسب و کار داشته باشند. در ادامه، سه پاراگراف به توضیح تاثیر تبلیغات و چاپ بنر در این صنعت می‌پردازیم:

1- جذب مشتریان جدید: یکی از اهداف اصلی تبلیغات و چاپ بنر در صنعت نمایشگاه موتور سیکلت، جذب مشتریان جدید است. با نمایش تصاویر متنوعی از محصولات و خدمات در بنرها و تبلیغات، مشتریان جدید را به سمت محصولات و خدمات شما جذب می‌کنید و به آن‌ها اطلاعات لازم را درباره شرکت و محصولات خود می‌دهید.

2- افزایش شناخت برند: تبلیغات و چاپ بنر در صنعت نمایشگاه موتور سیکلت می‌توانند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای افزایش شناخت برند مورد استفاده قرار بگیرند. با استفاده از بنرهای جذاب و شناختی، مشتریان به سمت شما جذب می‌شوند و نام شما به صورت بیشتری در ذهن آن‌ها جا می‌گیرد.

3- افزایش فروش: تبلیغات و چاپ بنر می‌توانند به صورت مستقیم در افزایش فروش شما موثر باشند. با تبلیغات و نمایش محصولات و خدمات در بنرهای جذاب و کارآمد، مشتریان را به سمت شما جذب کرده و فرصت خرید محصولات شما را بیشتر می‌کنید. 

طرح لایه باز بنر نمایشگاه موتور سیکلت با زمینه سفید و قرمز و عکس موتور سیکلت، می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند در تبلیغات و ارتقاء شناخت برند شما در این صنعت مورد استفاده قرار بگیرد. 

1- جذابیت بصری: طرح لایه باز بنر نمایشگاه موتور سیکلت با زمینه سفید و قرمز و عکس موتور سیکلت، به دلیل جذابیت بصری بسیار بالا، می‌تواند به سادگی مشتریان را به سمت شما جذب کند. استفاده از رنگ‌های جذاب و متناسب با موضوع بنر، می‌تواند نظر مشتریان را جلب کرده و آن‌ها را به سمت شما جذب کند.

2- شناسایی برند: با استفاده از لوگو و نام شرکت در بنر، می‌توانید به راحتی شناسایی برند خود را در بین مشتریان افزایش دهید. طرح لایه باز بنر نمایشگاه موتور سیکلت با زمینه سفید و قرمز و عکس موتور سیکلت، می‌تواند به شناسایی برند شما کمک کرده و نام و لوگو شما را در ذهن مشتریان جا دهد.

3- انتقال پیام: با استفاده از متن‌های کوتاه و مناسب در بنر، می‌توانید به مشتریان پیام خود را منتقل کنید. پیام‌های کوتاه و شیرین، به سادگی در ذهن مشتریان جا می‌گیرد و با استفاده از این پیام‌ها، می‌توانید به مشتریان خود اطلاعات مفیدی درباره شرکت و محصولات خود را ارائه دهید.

طرح بنر لایه باز نمایشگاه موتور، توسط طراحان ایران طرح جهت نصب سردر این نمایشگاه طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر فروشگاه موتور سیکلت

طرح بنر فروشگاه موتور سیکلت شامل:  عکس باکیفیت موتور، تصویر دوربری شده موتور خارجی، وکتور موتور، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید علاوه بر چاپ بیلبورد(به صورت افقی)، نصب سردر نمایشگاه، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

طرح بنر فروشگاه موتور سیکلت، بنر فروشگاه موتور سیکلت، بیلبورد نمایشگاه موتور، عکس باکیفیت موتور، عکس باکیفیت موتور، تصویر دوربری شده موتور خارجی،  لیبل ، شیپ های کاربردی، بنر مشاغل، عکس باکیفیت، بنر لایه باز

 

مشخصات فنی بنر لایه باز فروشگاه موتور سیکلت

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، قرمز

سایز:                               32 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات بنر لایه باز فروشگاه موتور سیکلت
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و قرمز در طرح بنر 
  • استفاده از عکس باکیفیت موتور خارجی در طرح بنر
  • طراحی بیلبورد با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی ساده و کاربردی بنر فروشگاه موتور سیکلت

بنر فروشگاه موتور سیکلت , تعمیرگاه موتور سیکلت , بنر PSD نمایشگاه موتور سیکلت , فروشگاه موتور سیکلت , طرح psd بنر فروشگاه موتور سیکلت , طرح لایه باز گالری موتور سیکلت , بنر نمایشگاه موتور سیکلت , بیلبورد نمایشگاه موتور سیکلت , تصویر دوربری شده موتور سیکلت , بنر فروشگاه موتور سیکلت , بنر لایه باز نمایشگاه موتور سیکلت , نمایشگاه موتور سیکلت , موتور سیکلت , طرح لایه باز بنر نمایشگاه موتور سیکلت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325