طرح لایه باز بنر پل گرامیداشت روز قدس

شناسه مطلب : 442300
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :98 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز قدس

گرامیداشت روز قدس به عنوان یک رویداد مهم در تاریخ اسلامی، به منظور تقویت ارتباطات فرهنگی و سیاسی با مردم فلسطین و تأکید بر اهمیت شهر قدس برای جهان اسلامی برگزار می‌شود. این روز به عنوان نمادی از مبارزه مردم فلسطین برای دفاع از حقوق خود، و همچنین برای حفظ مکان‌های مقدس اسلامی در این شهر مطرح است. چاپ بنرهای مرتبط با این روز، یکی از روش‌های مؤثر برای ترویج ایده‌ها و ارزش‌های مرتبط با فلسطین و شهر قدس است.

بنرهای گرامیداشت روز قدس می‌توانند تصاویری از مکان‌های مقدس اسلامی در قدس، مثل مسجد الاقصی و حرم مسجد امام حسین (ع)، را به نمایش بگذارند و پیام‌هایی در خصوص ضرورت حفظ این مکان‌ها و حقوق مردم فلسطین را منتقل کنند. این بنرها افراد را به یادآوری و تفکر درباره وضعیت فلسطین و اهمیت حفظ شهر قدس دعوت می‌کنند و می‌توانند بستری برای بحث و گفتگو درباره این موضوعات فراهم کنند.

تأثیر چاپ بنرها در این روز به دلیل ویژگی‌های چشم‌گیر و جذابی که دارند، بسیار مهم است. این بنرها قادرند تا توجه عمومی را به مسائل فلسطین جلب کرده و افراد را به عمل‌آوری برای حمایت از مردم فلسطین و حفظ مکان‌های مقدس اسلامی در قدس ترغیب نمایند. از این رو، چاپ بنرها به عنوان یک ابزار ارتباطی و آموزشی مؤثر در جهت تقویت همبستگی با مردم فلسطین و آگاهی بیشتر از مسائل آن منطقه عمل می‌کنند.

طراحی بنر لایه باز برای گرامیداشت روز قدس با زمینه سرمه‌ای و تایپوگرافی "روز قدس، روز اسلام است"، فرصتی مناسب برای ابراز همبستگی و پشتیبانی از مردم فلسطین و تأکید بر اهمیت شهر قدس برای جهان اسلامی است. این طرح با استفاده از رنگ سرمه‌ای که به عنوان نمادی از عزت و ارتباط با فلسطین شناخته می‌شود، به دلیل جذابیت و ارتباط عمیقی که با موضوع دارد، برای جلب توجه بسیار مؤثر است.

تایپوگرافی "روز قدس، روز اسلام است" با نمایش مهمترین پیام بنر، بر تأکید بر ارتباط عمیق مردم اسلامی با مسائل فلسطینی تمرکز دارد. این انتخاب نه تنها نشان از اهمیت شهر قدس برای جامعه اسلامی دارد، بلکه بیانگر مبارزه برای حقوق مردم فلسطین و حفظ مکان‌های مقدس این شهر می‌باشد.

طراحی لایه باز این امکان را فراهم می‌کند که عناصر مختلفی را به آسانی در بنر اضافه یا حذف کرده و آن را با توجه به نیازهای خاص تغییر دهیم. این ابزار به ما این امکان را می‌دهد که بنر را بهبود داده و به شکلی مناسب با تمامی مناسبت‌ها و محیط‌ها سازگار کنیم.

بنر لایه باز گرامیداشت روز قدس، نه تنها یک وسیله تبلیغاتی قوی است، بلکه یک ابزار ارتباطی و آموزشی برای افزایش آگاهی عمومی درباره مسائل فلسطینی است. با استفاده از این بنر، می‌توانیم به بهترین شکل ممکن ایده‌ها و ارزش‌های مرتبط با حمایت از فلسطین را منتقل کرده و به دیگران انگیزه بدهیم که در این روز مهم، با مردم فلسطین همبستگی نشان دهند و به حفظ مکان‌های مقدس اسلامی در قدس کمک کنند.

بنر روز قدس، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز قدس

طرح بنر روز قدس شامل: تایپوگرافی روز قدس روز اسلام است ،  تصویر بیت المقدس و متن مرتبط با  روز قدس می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز قدس می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز قدس

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سرمه ای

سایز:                                98 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز قدس
  • هم نشینی مناسب رنگ سرمه ای با طرح بنر روز روز قدس
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی و مناسبتی
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر

 


روز قدس , روز قدس , بنر لایه باز , دانلود بنر روز قدس , طرح بنر روز قدس , psd بنر روز قدس , بیت المقدس , بیت المقدس , بنر روز قدس , مسجد قدس , طرح بنر روز قدس , بنر PSD روز قدس , بنر روز جهانی قدس , دانلود psd روز قدس , تایپوگرافی روز قدس روز اسلام است , بنر لایه باز روز قدس , بنر گرامیداشت روز قدس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325