طرح لایه باز بنر پل گرامیداشت روز قدس

شناسه مطلب : 441839
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :101 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز قدس

گرامیداشت روز قدس هر ساله یک رویداد اسلامی و بین‌المللی است که به منظور بیان حمایت از مردم فلسطین و نهادن سرزمین‌های مقدس آن به عنوان قلب جهان اسلام برگزار می‌شود. این روز به مناسبت آخرین جمعه ماه رمضان می‌باشد و به عنوان فرصتی برای اظهار همبستگی با مردم فلسطین و محکومیت سیاست‌های سرکوب‌گرانه رژیم اشغالگر اسرائیل ایجاد شده است. در این روز، مردم در سراسر جهان با شرکت در تظاهرات و راهپیمایی‌ها اعتراض خود را به این سیاست‌های سرکوب‌گرانه بیان می‌کنند و حمایت خود را از حقوق مردم فلسطین اعلام می‌نمایند.

تاثیر چاپ بنر در این روز بسیار مهم و قابل توجه است. بنرهایی با پیام‌ها و تصاویری که نشان‌دهنده همبستگی با مردم فلسطین و محکومیت سیاست‌های رژیم اشغالگر اسرائیل می‌باشند، در این روز در سطح شهرها، فضاهای عمومی و مراکز اجتماعی نصب می‌شوند. این بنرها نه تنها به اطلاع‌رسانی درباره رویدادها و فعالیت‌های مرتبط با گرامیداشت روز قدس کمک می‌کنند، بلکه احساس همبستگی و حمایت را در مردم تقویت می‌کنند. این طراحی‌ها، به افراد یادآوری می‌کنند که مبارزه برای آزادی و عدالت در فلسطین همچنان ادامه دارد و از حمایت آنان حائز اهمیت است.

در نهایت، چاپ بنرها در گرامیداشت روز قدس نقش مهمی در جلب توجه مردم به مسائل فلسطین و افزایش اطلاعات عمومی درباره وضعیت مردم فلسطین دارد. این بنرها به عنوان ابزاری برای انتقال پیام‌های انسانی و انتشار پیام‌های صلح و عدالت عمل می‌کنند و می‌توانند نقش مهمی در حمایت از مردم فلسطین و ترویج عدالت در جهان داشته باشند.

بنر روز قدس، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز قدس

طرح بنر روز قدس شامل: تصویر بیت المقدس و متن مرتبط با  روز قدس می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز قدس می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز قدس

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                101 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز قدس
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز روز قدس
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی و مناسبتی
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر

 


دانلود psd روز قدس , مسجد قدس , بنر لایه باز , بنر PSD روز قدس , psd بنر روز قدس , بنر روز قدس , دانلود بنر روز قدس , بیت المقدس , بیت المقدس , طرح بنر روز قدس , بنر گرامیداشت روز قدس , بنر روز جهانی قدس , روز قدس , بنر لایه باز روز قدس , روز قدس , طرح بنر روز قدس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325