طرح لایه باز بنر پل ولادت امام سجاد (ع)

شناسه مطلب : 440541
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :121 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر ولادت امام سجاد (ع)

ولادت امام سجاد (ع)، یکی از رویدادهای مهم و مبارک در تاریخ اسلام است که هر ساله توسط مسلمانان جشن‌ها و مراسم گرامی‌داشتی برگزار می‌شود. این روز، فرصتی است برای یادآوری زندگی، آموزه‌ها و ارزش‌های امام سجاد (ع) و نیز ترویج معانی اخلاقی و دینی که ایشان به ما آموخته‌اند. چاپ بنرها در این روز می‌تواند تاثیر مهمی در ترویج این ارزش‌ها و گرامیداشت ولادت امام سجاد (ع) داشته باشد.

اولاً، بنرهای چاپی می‌توانند به عنوان یک وسیله ارتباطی موثر برای گرامیداشت ولادت امام سجاد (ع) عمل کنند. با استفاده از طراحی‌های جذاب و پیام‌های محترمانه و دینی، بنرها می‌توانند مردم را به شرکت در مراسم‌ها و برنامه‌های مذهبی مرتبط با این روز تشویق کنند و از ارزش‌های اخلاقی و دینی امام سجاد (ع) یادآوری نمایند.

ثانیاً، چاپ بنرها می‌توانند به عنوان یک ابزار اطلاع‌رسانی موثر برای جلب توجه مردم به اهمیت این روزها عمل کنند. طراحی‌های جذاب و پیام‌های معنوی و دینی در بنرها می‌توانند مردم را به شرکت در مراسم‌ها و برنامه‌های مذهبی مرتبط با ولادت امام سجاد (ع) تشویق کنند و از ارزش‌های اخلاقی و دینی ایشان یادآوری کنند.

سوماً، چاپ بنرها می‌توانند به عنوان یک ابزار فرهنگ‌سازی موثر عمل کنند و به ترویج ارزش‌ها و ایده‌هایی که در زندگی و آموزه‌های امام سجاد (ع) نهفته است کمک کنند. این بنرها می‌توانند مطالبی درباره زندگی، اخلاق و آموزه‌های امام سجاد (ع) را به مخاطبان ارائه داده و به تقویت ارتباط مردم با این مفهوم مهم کمک کنند.

بنابراین، چاپ بنرها در روز ولادت امام سجاد (ع) می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر در اطلاع‌رسانی، ترویج ارزش‌های اخلاقی و دینی و تشویق مردم به شرکت در مراسم‌ها و برنامه‌های مذهبی مرتبط با این روز عمل کند. این بنرها می‌توانند نقش مهمی در گرامیداشت ولادت امام سجاد (ع) داشته باشند و به یادآوری آموزه‌های ارزشمند ایشان بپردازند.

بنر لایه باز  ولادت امام سجاد (ع) ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح ولادت امام سجاد (ع)

طرح بنر ولادت امام سجاد (ع)  شامل: تایپوگرافی تو داماد ایرانی ما شدی و متن گرامیداشت ولادت امام سجاد (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت امام سجاد (ع) را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر اعیاد ولادت امام سجاد (ع)

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               121 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام سجاد (ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز در طرح بنر ولادت امام سجاد (ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر تایپوگرافی تو داماد ایرانی ما شدی در طرح بنر ولادت امام سجاد (ع)

 


طرح بنر ولادت امام سجاد (ع) , عید شعبانیه , بنر اعیاد شعبانیه , بنر ولادت امام سجاد (ع) , شعبانیه , بنر مناسبتی , تایپوگرافی تو داماد ایرانی ما شدی , طرح گل , بنر ولادت , تذهیب , ولادت امام سجاد (ع) , طرح لایه باز بنر ولادت امام سجاد (ع) , اعیاد شعبانیه , بنر شعبانیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325