طرح لایه باز بنر پل هفته دفاع مقدس

شناسه مطلب : 431380
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :336 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/06/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر لایه باز هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس به یادآوری دوران دفاع از کشور در مقابل تهاجم عراق در دهه ۱۳۶۰ میلادی می‌پردازد. این هفته تاریخی برای مردم ایران به عنوان یکی از صفحات مهم و جشن‌آمیز تاریخ می‌ماند. در طول این دوران، مردم ایران با شجاعت و ایثار خود در مقابل دشمن ایستادند و این دوران به عنوان نماد مقاومت مردمی در برابر تهدیدات خارجی شناخته می‌شود.

چاپ بنرها در هفته دفاع مقدس تاثیرات بسیار مهمی دارد. این بنرها با نمایش تصاویر مربوط به دفاع مقدس، شعارهای ملیگرا و پیام‌های انگیزشی، به مردم یادآوری می‌کنند که این هفته باید به شجاعت و ایثار مردم ایران در دوران دفاع مقدس ارزش بدهند و از این تاریخچه جلوه کنند. بنرها معمولاً در میدان‌ها، خیابان‌ها، مراکز شهری و نمایشگاه‌ها نصب می‌شوند و به این ترتیب تاثیرات اجتماعی بزرگی ایجاد می‌کنند.

علاوه بر این، چاپ بنرها به عنوان یک وسیله ارتباطی مهم برای حکومت و مردم عمل می‌کند. این بنرها می‌توانند پیام‌های ملیگرایانه، انگیزشی و یا به یادآوری دستاوردهای دوران دفاع مقدس را به مردم منتقل کنند و ارتباط میان مردم و مسئولین را تقویت کنند. به کلی، چاپ بنرها در هفته دفاع مقدس نقش مهمی در ترویج ارزش‌های ملی و افزایش افتخار به تاریخچه ملت ایران دارند.

طرح بنر لایه باز هفته دفاع مقدس با زمینه آبی و نمایش تصویر شهدا، نمادی از اراده و ایمان ملت ایران به مبارزه و شهادت در راه دفاع از ارزش‌های ملی و انسانی است. این طراحی با انتخاب رنگ آبی به عنوان پس‌زمینه، احترام و اراده ملت ایران به حفظ استقلال و ارزش‌هایی که شهدا برای آنها جان خود را فدا کردند را نشان می‌دهد.

لایه باز در این بنر به ما این امکان را می‌دهد تا تصاویر شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس را به طراحی اضافه کنیم و داستان‌های قهری و شجاعت این انسان‌های شجاع را برای مردم به تصویر بکشیم. همچنین، می‌توانیم پیام‌ها و اشعاری در افتخار و اراده شهدا به تصویر بکشیم تا مردم را به ادامه مسیر دفاع از ملت و وطن تشویق کنیم.

بنرهای با این طراحی معمولاً در میدان‌ها، خیابان‌ها، مراکز شهری، و مکان‌های عمومی دیگر نصب می‌شوند و به این ترتیب به ترویج ارزش‌های ملی و انسانی، افزایش افتخار به دفاع از وطن، و تقویت انسجام مردمی کمک می‌کنند. این بنرها نقش بسیار مهمی در حفظ یاد و خاطره شهدا و تقویت اراده مردم به دفاع از ارزش‌های ملی ایفا می‌کنند.

بنر لایه باز هفته دفاع مقدس، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر هفته دفاع مقدس

طرح بنر هفته دفاع مقدس شامل: تصویر شهدا و متن گرامیداشت هفته دفاع مقدس می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی هفته دفاع، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر هفته دفاع می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر افقی لایه باز هفته دفاع مقدس

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای 

سایز:                               336 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر هفته دفاع مقدس
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر دفاع مقدس
  • طراحی شیک و کاربردی بنر هفته دفاع مقدس

شهید , بنر دفاع مقدس , بنر گرامیداشت دفاع مقدس , بنر psd دفاع مقدس , بنر دفاع مقدس , بنر هفته دفاع مقدس , طرح بنرهفته دفاع مقدس , بنر پل هفته دفاع مقدس , طرح بنر پل هفته دفاع مقدس , دانلود بنر هفته دفاع مقدس , شهدا , بنر گرامیداشت هفته دفاع مقدس , بنر لایه باز , هفته دفاع مقدس , بنر لایه باز هفته دفاع مقدس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325