طرح لایه باز بنر پل عید فطر

شناسه مطلب : 442637
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :18 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر عید فطر

عید فطر، به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای مذهبی در اسلام، نمادی از پایان ماه مبارک رمضان و آغاز ماه شوال است. این عید، زمانی است که مسلمانان به جشن و شادی می‌پردازند و با انجام نماز عید و افطار با خانواده و دوستان، این روز را جشن می‌گیرند. عید فطر همچنین فرصتی است برای ابراز محبت و انس با فقرا و نیازمندان از طریق صدقه‌دهی و کمک به آنان.

چاپ بنرها به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی، می‌تواند تأثیر بسزایی در جشن و افتخارگاه عید فطر داشته باشد. بنرها می‌توانند شامل پیام‌های مبارکه عید فطر، تبریکات به مسلمانان و دعایی برای صلح و خوشبختی جامعه باشند. این بنرها می‌توانند انرژی مثبت عید را به جوامع منتقل کرده و افراد را به همبستگی و انس با یکدیگر دعوت کنند.

همچنین، بنرهای چاپی می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای ترویج مفاهیم اخلاقی و اجتماعی اسلامی همچون بخشیدن صدقه، محبت و مهربانی به هموطنان نیازمند و حفظ صلح و دوستی در جامعه عمل کنند. این بنرها می‌توانند پیام‌هایی از جمله "عید مبارک"، "سال نوی مسلمانان مبارک" و "همیشه خوشبخت و سلامت باشید" را به تصویر بکشند و ارتباطات فرهنگی و اجتماعی را در جوامع اسلامی تقویت کنند.

طراحی یک بنر لایه باز برای عید فطر با زمینه صورتی و طرح شکوفه و گل می‌تواند ابزاری جذاب و شاداب برای جشن و افتخارگاه این عید مهم باشد. زمینه صورتی، نمادی از شادی و خوشحالی است که به عید فطر اضافه می‌شود و طرح شکوفه و گل، نمادی از شروعی تازه و زیبایی در این روزهای خوب است. 

1. عید فطر، نمادی از پایان ماه مبارک رمضان و آغاز ماه شوال است که با فرا رسیدن آن، مسلمانان سراسر جهان به شادی و خوشبختی پرداخته و با جشن‌ها و مراسم‌های خاص این عید را جشن می‌گیرند. این عید به عنوان نشانه پایان روزه‌ها و به عنوان زمانی برای تجدید ارتباط با خانواده و دوستان در نظر گرفته می‌شود.

2. زمینه صورتی بنر با شکوفه‌ها و گل‌ها، نمادی از زیبایی و شادابی است که به روزهای عیدی اضافه می‌شود. این طرحات می‌توانند انرژی مثبت و شادی عید را به جوامع منتقل کرده و به ایجاد احساس شادابی در مخاطبان کمک کنند.

3. بنرهای لایه باز با طرح شکوفه و گل می‌توانند شامل پیام‌های مبارکه عید فطر و تبریکات به مسلمانان باشند. این بنرها می‌توانند به انتقال پیام‌های مفید و اخلاقی مربوط به این عید مهم کمک کرده و ارتباطات فرهنگی در جامعه را تقویت کنند.

4. علاوه بر این، بنرهای لایه باز می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای ترویج ارزش‌های اجتماعی اسلامی همچون بخشیدن صدقه، محبت و مهربانی به هموطنان نیازمند و حفظ صلح و دوستی در جامعه عمل کنند.

5. از طریق بنرهای لایه باز، طراحان می‌توانند پیام‌های متنوعی را با توجه به موضوعات و نیازهای محلی و جهانی، در این روز ارتقاء دهند و به ترویج ایده‌های مرتبط با شادی و عیش و نوش برای مسلمانان کمک کنند.

بنر عید فطر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر عید فطر

طرح بنر عید فطر شامل:طرح گل ، پروانه ، تایپوگرافی عاشقان عیدتان مبارک باد و متن تبریک عید فطر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید فطر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر عید فطر

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               18 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید فطر
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی با طرح بنر عید فطر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر تایپوگرافی عاشقان عیدتان مبارک باد ، تذهیب در طرح بنر عید فطر

 


طرح های لایه باز , بنر عید فطر , تایپوگرافی عاشقان عیدتان مبارک باد , طرح عید فطر , بنر عید سعید فطر , طرح بنر عید فطر , بنر عید فطر , بنر تبریک عید فطر , طرح های psd , دانلود بنر عید فطر , بنر لایه باز عید فطر , تذهیب , بنر psd عید فطر , عید فطر , بنر لایه باز عید فطر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325