طرح لایه باز بنر پل شهادت حضرت علی (ع)

شناسه مطلب : 415440
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :160 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر شهادت امام علی (ع)

شب قدر یکی از مهم‌ترین شب‌های ماه مبارک رمضان است و به عنوان شبی ویژه و مقدس در اسلام شناخته می‌شود. در این شب، قرآن کریم به پیامبر اکرم (ص) نازل شد و این شب به دلیل ارزش بسیار بالایش، به نام "لیلة القدر" یا شب قدر نامگذاری شده است. این شب برای مسلمانان به اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در آن به دعا و عبادت پرداخته و امیدوار به دریافت مغفرت و رحمت الهی می‌شوند.

یکی از مهمترین و بزرگترین شخصیت‌های اسلامی، امام علی (ع) است که در شب قدر سال 40 هجری، به دستور منافقین به قتل رسید. این شهید بزرگوار، نه تنها به عنوان یک قهرمان جنگ‌های اسلامی، بلکه به عنوان یک رهبر، دانشمند، قاضی، فیلسوف و معلم، همواره مورد توجه و احترام مسلمانان قرار گرفته است. بنابراین، شب قدر به عنوان روزی معنوی و ارزشمند، برای گرامیداشت شهادت امام علی (ع) نیز مورد توجه قرار گرفته است.

یکی دیگر از روش‌هایی که برای گرامیداشت شب قدر و شهادت امام علی (ع) در کشورهای اسلامی به کار می‌روند، چاپ بنر است. بنرهایی که با عناوینی مانند "شب قدر مبارک" و "شهادت امام علی (ع) را تسلیت می‌گوییم" طراحی شده‌اند، در سطح شهر و روستاها نصب می‌شوند و مردم را به سوی دعا و عبادت در شب قدر و گرامیداشت شهادت امام علی (ع) تشویق می‌کنند. همچنین، برخی از

بنرهای شب قدر و شهادت امام علی (ع) همچنین می‌توانند به عنوان یک وسیله‌ی تبلیغاتی مفید برای اطلاع‌رسانی در مورد فعالیت‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی مورد استفاده قرار گیرند. این بنرها می‌توانند اطلاعاتی در مورد برنامه‌های دینی و مراسم‌های مذهبی که در شب قدر و به مناسبت شهادت امام علی (ع) برگزار می‌شوند، را نیز شامل شود.

به طور کلی، گرامیداشت شب قدر و شهادت امام علی (ع) از جمله رویدادهای مهم و مقدس در تاریخ اسلام است که مسلمانان در سراسر جهان به آن احترام می‌گذارند. چاپ بنر به عنوان یک روش مفید برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات مذهبی در این روزها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به گسترش فرهنگ و ارزش‌های دینی در جامعه کمک کند.

بنر شهادت امام علی، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام علی

طرح بنر شهادت امام علی شامل: تذهیب و متن مرتبط با شهادت امام علی می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام علی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام علی

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          300  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               160 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام علی
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح بنر شهادت امام علی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مناسب  در طرح بنر شهادت امام علی

شهادت امام علی , طرح بنر شب قدر , بنر شب های قدر , بنر شهادت امیرالمومنین , لیلة القدر , طرح لایه باز بنر شب قدر , بنر شهادت حضرت علی , بنر شهادت حضرت علی , شب قدر , بنر شب قدر , شهادت حضرت علی , طرح بنر شب قدر , بنر شب قدر , بنر مراسم احیإ شب های قدر , امام علی , بنر شهادت امام علی , بنر شب های قدر , بنر شهادت حضرت علی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325