طرح لایه باز بنر پل روز نیروی دریایی

شناسه مطلب : 435781
ابعاد :30 در 150 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :226 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی

طرح بنر روز نیروی دریایی

روز نیروی دریایی به عنوان یک رویداد مهم در تقویت ارتباطات و ارادت به نیروهای دریایی یک کشور، اهمیت خاصی دارد. این روز به مناسبت تجلیل از شجاعت، تلاش‌ها و افتخارات نیروهای دریایی برگزار می‌شود. این فرصت به جامعه فراهم می‌شود تا به نقش این نیروها در حفظ امنیت دریاها، نظارت بر منابع دریایی و مشارکت در امور بین‌المللی دریایی ادای ارادت کند. این رویداد عمدتاً در تقویم‌های ملی به عنوان یک مناسبت رسمی تعیین شده و مراسمات مختلفی به مناسبت آن در سراسر کشور برگزار می‌شود.

تاثیر چاپ بنر در افزایش اطلاعات عمومی و تحولات مثبت در نگرش به نیروی دریایی قابل توجه است. بنرها به عنوان وسیله‌های بصری و تبلیغاتی می‌توانند پیام‌ها و احساسات مرتبط با نیروهای دریایی را به شکل بصری و جذاب به جامعه انتقال دهند. با طراحی‌های جذاب و هوشمندانه، بنرها می‌توانند مردم را به شرکت فعال در مراسمات و فعالیت‌های مرتبط با روز نیروی دریایی تشویق کنند.

بنرها ممکن است تصاویری از ناوگان دریایی، تمرینات نظامی دریایی، و فعالیت‌های نیروی دریایی را نشان دهند. این تصاویر به تأکید بر نقش این نیرو در حفاظت از حقوق ملی در امور دریایی، مقابله با تهدیدهای دریایی، و مشارکت در امور بین‌المللی دریایی می‌پردازند. نصب بنرها در مکان‌های عمومی، میدان‌ها، خیابان‌ها، و مراکز شهری، می‌تواند به گسترش ارتباط مردم با نیروی دریایی کمک کرده و اطلاع‌رسانی موثری در مورد اهداف و فعالیت‌های این نیرو ارائه دهد.

چاپ بنرها به عنوان یک ابزار مؤثر در ترویج هویت ملی و افزایش افتخار به نیروی دریایی تأثیرگذار هستند. این وسایل تبلیغاتی با ارائه پیام‌های قوی و معنی‌دار، می‌توانند تشویق مردم به شناخت بهتر از نقش این نیرو در امور دریایی و حضور قدرتمند آن در حفظ امنیت دریاها شوند. بنرها در ایجاد همبستگی و ارتباط اجتماعی مؤثر بین مردم و نیروی دریایی نقش بارزی ایفا می‌کنند.

طرح بنر لایه باز تبریک روز نیروی دریایی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز نیروی دریایی

طرح بنر روز نیروی دریایی شامل:پرچم ایران و تصویر لنج و ناو و متن گرامیداشت روز نیروی دریایی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی نیروی دریایی، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز نیروی دریایی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر نیروی دریایی، بنر روز نیروی دریایی، بنر لایه باز روز نیروی دریایی، بنر مناسبتی، بنر لایه باز، تایپوگرافی، تایپوگرافی نیروی دریایی، پرچم ایران، طرح چریکی بنر و متن گرامیداشت روز نیروی دریایی

 

مشخصات فنی بنر لایه باز تبریک نیروی دریایی

ابعاد:                                30 در 150 سانتی متر

رزولیشن:                          300  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               226 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز نیروی دریایی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر نیروی دریایی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر باکیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز نیروی دریایی

نیرو دریایی , نیروی دریایی , لنج , کشتی , بنر نیروی دریایی , دریا نوردی , ناو دریایی , نیرودریایی , بنر گرامیداشت روز نیروی دریایی , ناو , بنر لایه باز روز نیروی دریایی , دریانوردی , ناو نیروی دریایی , طرح لایه باز بنر روز نیرو دریایی , تایپوگرافی نیروی دریایی , طرح بنر نیروی دریایی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325