طرح لایه باز بنر پشت سن روز ملی شوراها

شناسه مطلب : 443207
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز شوراها

روز ملی شوراها فرصتی است برای تجدید نظر در نقش و اهمیت شوراها در جامعه و تأکید بر اهمیت مشارکت شهروندی در فرآیندهای تصمیم‌گیری محلی. شوراها به عنوان نمایندگان مردم در سطح محلی، نقش بسیار مهمی در ایجاد تعامل و هماهنگی بین مردم و مسئولین دارند و این روز برای تشویق به فعالیت‌های شورایی و تقدیر از زحمات اعضای شوراها برگزار می‌شود.

چاپ بنرهایی به مناسبت روز ملی شوراها می‌تواند تأثیرات بسزایی داشته باشد. این بنرها با نمایش تصاویر و پیام‌هایی که به اهمیت دستیابی به شوراهای قوی و فعال، مشارکت شهروندی، و تأکید بر ارزش‌های دموکراتیک اشاره دارند، می‌توانند افراد را به فعالیت در امور محلی ترغیب کنند و ارتباط بین مردم و شوراها را تقویت کنند.

استفاده از برنامه‌های طراحی لایه باز Photoshop، امکان دسترسی آسان به لایه‌ها و جزئیات بنر را فراهم می‌کند. این امر به طراحان اجازه می‌دهد تا طرح را بر اساس نیازهای خود و با تغییرات مختلفی که لازم است، سفارشی‌سازی کنند و پیام‌های خود را با دقت بیشتری منتقل کنند. به علاوه، این بنرها می‌توانند به افزایش آگاهی عمومی از اهمیت شوراها و ترویج مشارکت شهروندی در تصمیم‌گیری‌های محلی کمک کنند، که در نهایت منجر به توسعه و پیشرفت محله‌ها و شهرها می‌شود.

بنر روز شوراها، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز شوراها

طرح بنر روز شوراها شامل:تصویر پرچم ایران ، تایپوگرافی شورا یک اصل عقلی و متن تبریک روز شوراها می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز شوراها می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز شوراها

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز شوراها
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح بنر روز شوراها
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده از تایپوگرافی روز ملی شوراها در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر پرچم ایران در طرح بنر روز شوراها

 


بنر روز شوراها , روز شورا , شورا , روز شوراها , بنر روز شوراها , تایپوگرافی شورا یک اصل عقلی , تصویر رهبر , طرح بنر روز شورا اسلامی , روز 9اردیبهشت , تصویر امام خمینی , گرامیداشت روز شوراها , بنر لایه باز روز شوراها , پرچم ایران , بنر روز شورای اسلامی , گرامیداشت روز شوراها , روز شورای اسلامی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325