طرح لایه باز بنر ولادت امام رضا (ع)

شناسه مطلب : 421371
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :155 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر ولادت امام رضا (ع)

 

سالروز ولادت امام رضا (ع) یکی از مهمترین و پربرکت‌ترین رویدادهای تاریخی و مذهبی برای جامعه شیعیان است. امام رضا (ع)، هشتمین امام شیعیان، در یازدهم دی ماه سال 148 هجری قمری در شهر مدینه به دنیا آمد. ولادت ایشان به عنوان روزی است که برکت و نیروی عظیم خداوند در زمین منعکس شد و مسلمانان به عنوان یک مهدویت بزرگ، امید به ظهور عدالت و آرامش در جهان را به دست آوردند.

چاپ بنرها و پوسترها به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) تاثیر قابل توجهی در جامعه دارد. این بنرها به عنوان نمادی از عشق و ارادت مردم به امام رضا (ع) و معنویت آنها به این روز مقدس، در سراسر جوامع مذهبی و غیرمذهبی قرار می‌گیرند. این تصاویر و نشانه‌ها نه تنها به مردم یادآوری می‌کنند که امام رضا (ع) یکی از علما و بزرگان تاریخ اسلام است، بلکه به آنها آموزه‌های ارزشمندی از جمله صبر، تواضع، عدالت، و محبت به هموطنان را نیز یادآوری می‌کنند.

بنرهایی که برای سالروز ولادت امام رضا (ع) چاپ می‌شوند، نقش مهمی در ایجاد اتحاد و همبستگی در جامعه دارند. این تصاویر و متن‌ها می‌توانند نشان دهنده یکی از عناصر مهم شیعه و مسلمانان باشند و مردم را به هم پیوند دهند. این بنرها در مساجد، مجالس و محلات نصب می‌شوند و باعث می‌شوند مردم بیشتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در فضای مذهبی و فرهنگی خود نیز بهبود و تقویت پیدا کنند.

در کل، چاپ بنرها و پوسترهای مرتبط با سالروز ولادت امام رضا (ع) اثرات قابل توجهی در جامعه دارد. این تصاویر نه تنها نشان دهنده ارادت و عشق مردم به امام رضا (ع) هستند، بلکه باعث ایجاد اتحاد، همبستگی و تقویت ارتباطات اجتماعی در جامعه می‌شوند. همچنین، این تصاویر به مردم یادآوری می‌کنند که امام رضا (ع) یکی از بزرگان تاریخ اسلام است و آموزه‌های ارزشمندی از جمله صبر، تواضع و محبت را به آنها یادآوری می‌کند.

بنر  ولادت امام رضا (ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر ولادت امام رضا (ع)

طرح بنر ولادت امام رضا (ع) شامل: تایپوگرافی یا ضامن آهو و متن گرامیداشت ولادت امام رضا (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت امام رضا (ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت امام رضا (ع)

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               155 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام رضا (ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر ولادت امام رضا (ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مناسب و تایپوگرافی یا ضامن  آهو در طرح بنرولادت امام رضا (ع)

تولد امام رضا , بنر مراسم ولادت امام رضا , امام هشتم , دانلود طرح بنر ولادت امام رضا , طرح بنر میلاد امام رضا , بنر روز میلاد امام رضا , طرح بنر مراسم ولادت امام رضا , گل , بنر سالروز ولادت امام رضا , بنر مراسم ولادت امام رضا , بنر لایه باز ولادت امام رضا , سالروز میلاد امام رضا , بنر ولادت امام رضا (ع) , دانلود بنر روز میلاد امام رضا , ولادت امام رضا , بنر میلاد امام رضا , طرح بنر ولادت امام رضا , سالروز ولادت امام رضا , ثامن الائمه , امام رضا , بنر ولادت امام رضا , گل , بنر سالروز میلاد امام رضا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325