طرح لایه باز بنر هفته دولت

شناسه مطلب : 429026
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :225 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز شهادت شهید رجایی و باهنر

هفته دولت به عنوان یک رویداد مهم در تقویت ارتباط بین دولت و شهروندان در کشورهای مختلف دنیا، هر ساله جشن‌هایی را به همراه دارد. در این هفته، دولت تلاش می‌کند تا برنامه‌ها، پروژه‌ها، و اقدامات خود را به مردم عرضه کند و در عین حال به اهمیت شفافیت در عملکرد‌های دولتی تاکید کند. این ایام فرصت مناسبی است تا مسئولان دولت با شهروندان در گفت‌وگوی مستقیم شرکت کرده و به سوالات و نیازهای آنها پاسخ دهند.

یکی از ابزارهای مهم برای اطلاع‌رسانی در هفته دولت، چاپ بنرهای تبلیغاتی است. این بنرها با طراحی جذاب و محتوای واضح، می‌توانند نقش مهمی در جذب توجه مردم به برنامه‌ها و اقدامات دولتی ایفا کنند. با انتخاب عناوین مناسب و نمایش دقیق اطلاعات، بنرها می‌توانند به شهروندان کمک کنند تا بهتر و درک بهتری از اهداف و فعالیت‌های دولت پیدا کنند.

در نتیجه، چاپ بنر برای هفته دولت می‌تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد. از جمله افزایش شفافیت در عملکرد دولتی، تقویت ارتباطات بین مسئولان و مردم، و ایجاد فرصتی برای اطلاع‌رسانی بهتر و به‌روزتر به مردم درباره اقدامات دولتی. با توجه به اهمیت این رویداد، طراحی و چاپ بنرهای مناسب و موثر با تأکید بر اصول ارتباطی، برنامه‌ریزی دقیق و توجه به نیازهای مخاطبان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

طرح لایه باز بنر هفته دولت، جهت استفاده کاربران و گرامیداشت هفته دولت طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر هفته دولت

طرح بنر هفته دولت شامل: تصویر شهید رجایی و شهید باهنر، تصویر پرچم ایران ، تایپوگرافی ،  تذهیب، کادر اسلیمی، نقوش اسلیمی و متن گرامیداشت هفته دولت می‌باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر افقی هفته دولت

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               225 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز افقی هفته دولت
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و طرح بنر
  • استفاده مناسب از نقوش اسلیمی به همراه تصویر شهیدان رجایی و باهنر
  • استفاده از متن گرامیداشت هفته دولت

شهادت شهید باهنر , طرح بنر هفته دولت , تصویر شهید باهنر , سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر , شهادت شهید رجایی , هفته دولت , بنر گرامیداشت هفته دولت , طرح بنر گرامیداشت هفته دولت , تصویر شهید رجایی , بنر سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر , بنر هفته دولت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325