طرح لایه باز بنر هفته دفاع مقدس

شناسه مطلب : 431969
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :100 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین و ماندگارترین دوران‌های تاریخ ایران است که به جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در دهه ۱۹۸۰ اشاره دارد. این جنگ که به مدت هشت سال ادامه یافت، با دفاع مقدس مردم و نیروهای نظامی ایران از تمامی حوزه‌های کشور به ویژه مرزها و مناطق مرزی اجرا شد. در این دوران، ملت ایران با بزرگترین تمسخر و تحقیرها مواجه شد، اما با ایمان و اراده‌ی قوی، به دفاع از خود و کشور پرداخت.

چاپ بنر در هفته دفاع مقدس تاثیر مهمی دارد. این بنرها علاوه بر اینکه برنامه‌ها و رویدادهای مرتبط با این هفته را به اطلاع عموم می‌رسانند، به یادآوری دوران دفاع مقدس برای نسل‌های جدید نیز می‌پردازند. طراحی بنرهای بازیگرانه با تصاویر نیروهای نظامی و اشیاء نماینده‌ی این مقاومت، افتخارات و قهری نیروهای مسلح را به تصویر می‌کشند و افتخار و شجاعت این افراد را بر جامعه تازه می‌کنند.

علاوه بر این، بنرها در این هفته می‌توانند از جمله ابزارهایی باشند که مردم را به مشارکت فعال در برنامه‌ها و مراسم مرتبط با هفته دفاع مقدس ترغیب می‌کنند. اطلاع‌رسانی دقیق و چشم‌گیر از اهمیت این رویداد و ارزش‌های نیروهای نظامی در دفاع از کشور، می‌تواند افراد را به حضور فعال در این مراسم‌ها تشویق کند و نشان دهد که مردم همچنان به ارزش‌های دفاع مقدس پایبندند.

طرح بنر لایه باز هفته دفاع مقدس با زمینه سفید و سبز و تصویر رزمنده، یک اظهار ارادت و تقدیر به شجاعت و تلاش‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس می‌باشد. زمینه سفید در این طرح نماد صفا و پاکیزگی است و به نمایش ارزش‌های اخلاقی و مذهبی که در دوران دفاع مقدس حاکم بودند، می‌پردازد. همچنین، رنگ سبز نمایانگر امید و تازگی است و به یادآوری پایداری و استقامت ملت ایران در مقابل تحریم‌ها و مخالفان خارجی می‌پردازد.

تصویر رزمنده در این طرح نماد شجاعت و عزم رزمندگان دفاع مقدس است. آنها با ایمان و اراده مستحکم به میدان جنگ رفتند و با قلبی پر از ایمان و عشق به میهن خود، در مقابل دشمنان به جایی رسیدند که تاریخ را به نام خود نویسند.

طراحی لایه باز این بنر امکان دستکاری و تغییر آسان در طرح را به طراحان گرافیکی می‌دهد. آنها می‌توانند با تنظیمات مختلف، بر طرح اثر بگذارند و آن را متناسب با اهداف و موضوعات خود تغییر دهند. این امکان به طراحان اجازه می‌دهد تا پیام تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس را به شکلی جذاب و جامعه‌محور انتقال دهند و اهمیت تضحیات و خدمات آنان را به تمامی افراد جامعه بیان کنند.

همچنین، چاپ بنرهای مرتبط با هفته دفاع مقدس با زمینه سفید و سبز می‌تواند به آگاهی عمومی از ارزش‌های این دوران و اهمیت آن در تاریخ معاصر کمک کند. این بنرها می‌توانند به مردم نشان دهند که چگونه می‌توانند به ارجاع و احترام به رزمندگان و شهدا در این دوران ارزشمند پرداخته و از آنان قدردانی کنند. در نهایت، طراحی این بنرها و چاپ آنها به تقویت ارتباط میان نسل‌های مختلف و به یادآوری ارزش‌های دفاع مقدس کمک می‌کند.

بنر لایه باز هفته دفاع مقدس، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر هفته دفاع مقدس

طرح بنر هفته دفاع مقدس شامل: تصویر رزمنده ، و متن گرامیداشت هفته دفاع مقدس می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی هفته دفاع، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر هفته دفاع می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر افقی لایه باز هفته دفاع مقدس

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید ، سبز

سایز:                                100 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر هفته دفاع مقدس
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید وسبز با طرح بنر دفاع مقدس
  • طراحی شیک و کاربردی بنر هفته دفاع مقدس

سالگرد دفاع مقدس , هفته دفاع مقدس , بنر , دانلود بنر هفته دفاع مقدس , بنر هفته دفاع مقدس , طرح بنرهفته دفاع مقدس , تصویر رزمنده , بنر psd دفاع مقدس , بنر لایه باز , بنر لایه باز هفته دفاع مقدس , بنر گرامیداشت دفاع مقدس , بنر دفاع مقدس , بنر دفاع مقدس , بنر گرامیداشت هفته دفاع مقدس , طرح بنر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325