طرح لایه باز بنر هشتی لبنیات فروشی

شناسه مطلب : 419256
ابعاد :100 در 70 سانتی متر
رزولیشن :150 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :91 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر هشتی لبنیات فروشی

تبلیغات و چاپ بنر در شغل لبنیاتی، تاثیر قابل توجهی در جذب مشتریان و افزایش فروش دارد. در زمانی که تعداد فروشندگان لبنیات بیشتر شده و بازار رقابتی تر شده است، استفاده از تبلیغات و چاپ بنر می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند در افزایش توجه مشتریان به محصولات شما مطرح شود.

استفاده از بنر‌هایی با طرحی جذاب و متناسب با محصولات لبنیاتی شما، می‌تواند به دو روش متفاوت تاثیر بگذارد؛ اول، با جلب توجه افراد به محصولات شما و جذب نگاه افراد به طرح بنر، می‌تواند از فروش شما افزایش بخشید؛ دوم، با توجه به اینکه بنر‌ها به یادآوری نام و برند شما می‌پردازند، مشتریان به یاد داشتن نام شما کمک می‌کند و به شما کمک می‌کند تا در ذهن مردم به عنوان یک برند قابل اعتماد و شناخته شده جا بگیرید.

همچنین، استفاده از تراکت‌های تبلیغاتی در فروشگاه لبنیات شما، می‌تواند به شما کمک کند تا با اطلاع‌رسانی به مشتریان درباره مزیت‌های محصولات خود، افزایش فروش را تحقق بخشید. با توزیع تراکت‌ها در شهر و مناطق اطراف، امکان جذب مشتریان جدید و نیز حفظ مشتریان فعلی شما وجود دارد.

همچنین، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز می‌تواند به عنوان یک روش موثر در تبلیغات لبنیاتی شما مطرح شود. 

طرح بیلبورد لبنیات فروشی، توسط طراحان پارس گرافیک جهت نصب سردر این نمایشگاه طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر هشتی لبنیات فروشی

طرح بنر لبنیات محلی شامل: عکس با کیفیت لبنیات ، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید علاوه بر چاپ بیلبورد(به صورت افقی)، نصب سردر نمایشگاه، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

طرح بنر لبنیات فروشی، بیلبورد لبنیات فروشی، بیلبورد لبنیات فروشی،  وکتور، لیبل، شیپ های کاربردی، بنر مشاغل

 

مشخصات فنی بنر لایه باز لبنیات محلی

ابعاد:                                100 در 70 سانتی متر

رزولیشن:                          150 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید ، آبی

سایز:                                91 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز لبنیات فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح بنر 
  • استفاده از  عکس باکیفیت لبنیات در طرح بنر
  • طراحی بیلبورد با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی ساده و کاربردی بنر لنیات محلی

تبلیغات لبنیات , بنر لبنیاتی , بنر مواد لبنی , بنر لبنیات فروشی , بنر لبنیاتی , تبلیغات فروشگاه لبنیات , فروشگاه لبنیات , بنر فروشگاه مواد لبنی , بنر لایه باز فروشگاه لبنیات , لبنیات , بنر لایه باز , طرح بنر , بنر , مواد لبنی , طرح بنر لبنیات محلی , لبنیات فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325