طرح لایه باز بنر هشتی داروخانه

شناسه مطلب : 419245
ابعاد :100 در 70 سانتی متر
رزولیشن :150 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح بنر هشتی داروخانه

تبلیغات و چاپ بنرها، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار مهم در صنعت داروخانه‌ها به کار می‌روند. به دلیل این که داروخانه‌ها به عنوان یکی از مهمترین مراکز ارائه خدمات بهداشتی در جامعه شناخته می‌شوند، تبلیغات و چاپ بنرها می‌توانند بسیار موثر در جذب مشتری و افزایش فروش داروخانه باشند.

با استفاده از تبلیغات و چاپ بنرها، داروخانه‌ها می‌توانند بهترین محصولات و خدمات خود را به مشتریان پیشنهاد دهند و آنها را به خرید از داروخانه تشویق کنند. برای مثال، داروخانه‌ها می‌توانند با چاپ بنرهای مناسب، به مشتریان خود اطلاع رسانی کنند که انواع خدمات مثل تهیه و تحویل دارو، مشاوره دارویی و سلامت رایگان در دسترس هستند. به این ترتیب، اطلاع رسانی و معرفی بهترین خدمات داروخانه، می‌تواند به افزایش فروش در داروخانه کمک کند.

همچنین، تبلیغات و چاپ بنرها می‌توانند به داروخانه‌ها کمک کنند تا در شهر و مناطق مختلف به صورت بیشتر شناخته شوند. با استفاده از بنرهایی با طراحی خاص و چشمگیر، داروخانه‌ها می‌توانند برای خود نشان بدهند و به دنبال جذب مشتریان جدید و افزایش فروش خود باشند. همچنین، با استفاده از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مرتبط با سلامتی، داروخانه‌ها می‌توانند به صورت مؤثری در جذب مشتری شوند.

طرح لایه باز بنر هشتی داروخانه با زمینه نارنجی و عکس دارو، یکی از ابزارهای تبلیغاتی بسیار مؤثر در صنعت داروخانه‌ها است. این بنر با طراحی خاص و جذاب، می‌تواند به داروخانه کمک کند تا خدمات و محصولات خود را بهتر به مخاطبان خود معرفی کند. 

۱. جلب توجه: با طراحی خلاقانه و جذاب، بنرهای تبلیغاتی مثل بنر هشتی داروخانه می‌توانند به راحتی توجه مشتریان را جلب کنند. با استفاده از رنگ‌های جذاب و عکس‌هایی مرتبط با محصولات، بنرها می‌توانند به صورت موثری در جذب مشتری کمک کنند.

۲. اطلاع‌رسانی: با استفاده از بنرهای تبلیغاتی، داروخانه‌ها می‌توانند بهترین خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند. با چاپ عکس‌های مرتبط با محصولات، اطلاعات کامل درباره آنها را نمایش داده و به مشتریان کمک کنند که به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کنند.

۳. افزایش فروش: با جذب مشتریان بیشتر، بنرهای تبلیغاتی مثل بنر هشتی داروخانه می‌توانند به داروخانه کمک کنند تا فروش خود را افزایش دهد. با معرفی بهترین خدمات و محصولات خود، داروخانه‌ها می‌توانند مشتریان را به خرید از خود تشویق کنند.

طرح بیلبورد داروخانه، توسط طراحان پارس گرافیک به صورت بسیار شیک و کاربردی طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز بنر هشتی داروخانه

طرح بنر داروخانه شامل:عکس با کیفیت دارو ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، نصب سردر داروخانه، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز داروخانه

ابعاد:                                100 در 70 سانتی متر

رزولیشن:                          150 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی

سایز:                               55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز داروخانه
  • همنشینی مناسب رنگ نارنجی با طرح بنر 
  • استفاده از عکس باکیفیت دارو در طرح بنر
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با مشاغل بهداشت و سلامت
  • طراحی بیلبورد با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی ساده و کاربردی بنر داروخانه

دانلود بنر داروخانه , بیلبورد داروخانه , بنر داروخانه , بنر لایه باز داروخانه , بنر هشتی داروخانه , داروخانه , طرح بنر , طرح بنر داروخانه , طرح بنر هشتی داروخانه , طرح لایه باز بنر هشتی داروخانه , بنر لایه باز داروخانه , طرح بنر لایه باز داروخانه , بنر , بنر لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325