طرح لایه باز بنر هشتی اتوگالری

شناسه مطلب : 418713
ابعاد :100 در 70 سانتی متر
رزولیشن :150 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :38 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

بنر نمایشگاه ماشین

شغل نمایشگاه ماشین به عنوان یکی از شغل‌هایی که در آن تبلیغات و بازاریابی بسیار مهم و حائز اهمیت هستند، تأثیر چاپ بنر و تبلیغات در آن بسیار زیاد است. این تاثیرات عبارتند از:

۱- جذب مشتریان جدید: بنرهای تبلیغاتی با استفاده از تصاویر جذاب و متن مناسب، می‌توانند نظر مشتریان جدید را به سوی نمایشگاه ماشین جلب کنند و ایجاد تحریک در ذهن آن‌ها برای بازدید و شرکت در نمایشگاه را داشته باشند.

۲- افزایش شناخت برند: بنرهای تبلیغاتی با استفاده از لوگو و نام شرکت، باعث افزایش شناخت برند در ذهن مشتریان می‌شوند و به نوعی تبلیغات رایگان برای شرکت خواهند بود.

۳- افزایش فروش: با استفاده از بنرهای تبلیغاتی می‌توان به راحتی تخفیف‌های ویژه را به مشتریان اعلام کرد و با ارائه این تخفیف‌ها، افزایش فروش محصولات نمایشگاه ماشین را به دنبال خواهد داشت.

با توجه به این نکات، شرکت‌های نمایشگاه ماشین با استفاده از چاپ بنر و تبلیغات موثر، می‌توانند افزایش فروش و در نتیجه افزایش سود خود را تجربه کنند. در این زمینه، طراحی بنرهای مناسب با تصاویر با کیفیت و متن مناسب، امری حیاتی و بسیار مهم است.

بنرهای نمایشگاه ماشین یکی از ابزارهای موثر برای تبلیغات شرکت‌های خودروسازی است که به دلیل جذابیت و ظاهری چشم‌نواز، بسیاری از مخاطبان را جذب می‌کند. در اینجا پنج پاراگراف در مورد طرح لایه باز بنر نمایشگاه ماشین با زمینه آبی و عکس ماشین توضیح داده می‌شود.

  1. طراحی جذاب و حرفه‌ای: زمینه آبی ترکیب با عکس ماشین، طرحی جذاب و حرفه‌ای ایجاد می‌کند. این طرح باعث می‌شود که مخاطبان به سمت بنر جذب شوند و با مشاهده آن تمایل بیشتری به بازدید از نمایشگاه خودرو داشته باشند.

  2. انتقال اطلاعات دقیق: از طریق بنر نمایشگاه ماشین، شرکت‌های خودروسازی می‌توانند اطلاعات دقیق و مربوط به محصولات خود را منتقل کنند. برای مثال، اطلاعات فنی، ویژگی‌های فنی و ظاهری، قیمت و اقساط خرید ماشین‌ها و سایر موارد مهمی که مخاطبان ممکن است به دنبال آن‌ها باشند.

  3. ارتباط مستقیم با مخاطبان: بنر نمایشگاه ماشین ارتباط مستقیمی با مخاطبان دارد و به شرکت‌های خودروسازی این امکان را می‌دهد تا با مشتریان بیشتری در ارتباط باشند و آن‌ها را مستقیما به نمایشگاه دعوت کنند. با استفاده از این بنر، مخاطبان می‌توانند با شرکت‌ها تماس بگیرند و برای اطلاعات بیشتر و یا رزرو زمان بازدید از نمایشگاه تماس بگیرند.

طرح بیلبورد اتوگالری، توسط طراحان پارس گرافیک جهت نصب سردر این نمایشگاه طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز اتو گالری

طرح بنر نمایشگاه اتومبیل شامل:عکس با کیفیت ماشین خارجی ،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، نصب سردر نمایشگاه، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

طرح بنر نمایشگاه ماشین، بیلبورد اتوگالری، بیلبورد نمایشگاه خودرو خارجی، عکس با کیفیت ماشین، تصویر دوربری شده ماشین خارجی، تصویر با کیفیت خودرو، لیبل، شیپ های کاربردی، بنر مشاغل، عکس باکیفیت، بنر لایه باز

 

مشخصات فنی طرح بنر نمایشگاه ماشین

ابعاد:                                100 در 70 سانتی متر

رزولیشن:                          150 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               38 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر اتوگالری
  • همنشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر 
  • طراحی بیلبورد با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده ازعکس با کیفیت اتومبیل
  • طراحی ساده و کاربردی بنر اتوگالری

 


بنر هشتی نمایشگاه اتومبیل , بنر لایه باز نمایشگاه اتومبیل , طرح بنر نمایشگاه اتومبیل , بیلبورد نمایشگاه اتومبیل , بنر اتو گالری , بنر مشاغل , بنر هشتی , بنر نمایشگاه ماشین , طرح های psd , بیلبورد اتو گالری , نمایشگاه ماشین , بیلبورد اتومبیل , نمایشگاه اتومبیل , بنر گالری اتومبیل , بیلبورد نمایشگاه ماشین , طرح بنر نمایشگاه اتومبیل , بنر لایه باز نمایشگاه اتومبیل , طرح بنر هشتی , بنر نمایشگاه اتومبیل , اتو گالری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325