طرح لایه باز بنر نیمه شعبان

شناسه مطلب : 440916
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :161 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر ولادت امام مهدی و نیمه شعبان

نیمه شعبان، به عنوان روزی مهم در تقویم اسلامی، به ولادت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مرتبط است که از طرفداران و دوستداران آن امام بزرگوار به شدت جشن و شادمانی فراگیر است. این روز با شادی و آرامش، آغازی نو برای امیدواری به ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و برقراری عدل و انصاف در جهان اسلام نشان می‌دهد.

در این روز، چاپ بنرها به عنوان یکی از ابزارهای مهم تبلیغات و اطلاع‌رسانی، تاثیر بسزایی در افزایش ایفای نقش مراسم‌های مربوط به ولادت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دارد. این بنرها، با نقل اشعار معنوی، اطلاعات درباره زمان و مکان مراسم‌ها، و تصاویر مرتبط با این اتفاق مهم، می‌توانند احساسات دینی و عاطفی مخاطبان را بیشتر به سوی شرکت در این مراسم‌ها تحریک کنند.

بنرهای چاپ شده به مناسبت نیمه شعبان، علاوه بر ترویج فرهنگ و معنویت اسلامی، می‌توانند به تشویق افراد برای انجام عبادات، دعا و اعمال صالحه در این روز مبارک کمک کنند. این ابزارهای تبلیغاتی، بستری فراهم می‌کنند تا مخاطبان با آگاهی بیشتری به این مناسبت مهم نگاه کنند و در فضای روحانی و معنوی این روز عظیم شرکت کنند.

طرح بنر نیمه شعبان ، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز ولادت امام زمان (عج)

طرح  بنر ولادت امام مهدی (عج) شامل: تایپوگرافی سلام بر مهدی فاطمه ، طرح گل و متن تبریک ولادت امام مهدی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنرولادت حضرت مهدی (عج)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، کرم

سایز:                               161 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه سبز و کرم با طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و طرح گل
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی سلام بر مهدی فاطمه در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت مهدی

طرح لایه باز بنر ولادت امام مهدی , طرح لایه باز بنر میلاد امام مهدی , طرح بنر ولادت امام مهدی , بنر نیمه شعبان , امام زمان , طرح بنر نیمه شعبان , امامت , بنر میلاد امام مهدی , طرح گل , بنر ولادت حضرت مهدی , طرح لایه باز بنر ولادت امام زمان , طرح بنر میلاد امام مهدی , بنر لایه باز نیمه شعبان , نیمه شعبان , طرح لایه باز بنر نیمه شعبان , بنر ولادت امام زمان , تایپوگرافی سلام بر مهدی فاطمه , طرح بنر ولادت امام زمان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325