طرح لایه باز بنر نماز عید فطر

شناسه مطلب : 442821
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :110 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر عید فطر

عید فطر، یا همان عید سعید فطر، جشنی است که در پایان ماه مبارک رمضان، ماه روزه و عبادت، برگزار می‌شود. این عید در تقویم اسلامی به عنوان یکی از دو عید مهم شناخته می‌شود که به مناسبت خاتمه‌ی ماه رمضان و فرارسیدن اولین روز از ماه شوال برگزار می‌شود. عید فطر با شادی، آرامش و صلح جوانه می‌زند و اهمیت ویژه‌ای در زندگی مسلمانان دارد.

در جشنواره عید فطر، افراد به‌صورت گسترده از مراسم‌های دینی شرکت می‌کنند و به یکدیگر تبریک می‌گویند. همچنین، قراردادن دست به کمک به نیازمندان و محتاجان، یکی از آیین‌های رایج در این روز است. افراد عید فطر را با مهمانی‌های خانوادگی و دیدار با دوستان و آشنایان جشن می‌گیرند و برای مدتی از کار و روزمرگی‌های روزانه فرار می‌کنند.

چاپ بنرهای مربوط به عید فطر نیز یکی از روش‌هایی است که در تبلیغات و اطلاع‌رسانی این روز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنرهای تبریک عید، علاوه بر افزایش احساس مردم به مراسم عید، می‌توانند برای اطلاع‌رسانی درباره زمان و مکان مراسم‌های عید و همچنین تخفیفات و فعالیت‌های تجاری مرتبط با این روز مفید باشند. بنرها از طریق نمایش در مکان‌های عمومی و مراکز خرید، به جشنواره عید فطر رنگ و زندگی بیشتری می‌بخشند و تاثیر مثبتی بر جامعه و فعالیت‌های تجاری در این روز دارند.

بنر عید فطر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر عید فطر

طرح بنر عید فطر شامل:تذهیب ، تایپوگرافی نماز عید فطر و متن تبریک عید فطر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید فطر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر عید فطر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               110 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید فطر
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر عید فطر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی نماز عید فطر و تذهیب در طرح بنر عید فطر

 


طرح های لایه باز , بنر لایه باز عید فطر , طرح بنر عید فطر , بنر psd عید فطر , بنر لایه باز عید فطر , دانلود بنر عید فطر , بنر عید سعید فطر , بنر عید فطر , تایپوگرافی نماز عید فطر , طرح عید فطر , بنر عید فطر , عید فطر , بنر تبریک عید فطر , طرح های psd , تذهیب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325