طرح لایه باز بنر میلاد حضرت عباس (ع)

شناسه مطلب : 440343
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی طلایی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :140 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر لایه باز ولادت حضرت عباس

ولادت حضرت عباس علیه‌السلام، یکی از لحظات مهم و برجسته در تاریخ اسلام است که هر ساله با شادی و خوشحالی در دلهای مسلمانان جشن گرفته می‌شود. حضرت عباس (ع) با ایثار و جوانمردی خود در کربلا، نماد وفاداری به اصول دینی و ایمان بی‌شکنجه به اهل بیت پاک اسلام بود. ولادت این شخصیت آسمانی در روزهای مهمانی الهی، یادآور معانی عظیم ایثار و محبت به اهل بیت نبوی است.

تاثیر چاپ بنر به مناسبت ولادت حضرت عباس (ع) نه تنها به تبلیغ و گسترش این رویداد مهم کمک می‌کند بلکه این اقدام می‌تواند ارتباط افراد با ارزش‌ها و اصول حضرت عباس را تقویت کند. بنرهای چاپ شده با تصاویر جذاب و معنوی این شخصیت مقدس، می‌توانند پیام‌های اخلاقی و انسانی حضرت عباس را به شکل بصری و زیبا منتقل کنند و افراد را به تأمل و اقتدار به این امام بزرگ دعوت کنند.

چاپ بنرها به عنوان وسیله‌ای قابل توجه و تأثیرگذار، می‌توانند مردم را به مشارکت فعال در مراسمات و جشن‌های مختلف به مناسبت ولادت حضرت عباس دعوت کنند. این اقدامات نه تنها به ترویج ارزش‌های اسلامی و اخلاقی کمک می‌کنند بلکه به ساخت یک جوانب مثبت و انسجامی در جامعه نیز کمک می‌نمایند.

بنر لایه باز ولادت حضرت عباس، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت حضرت عباس

طرح بنر ولادت حضرت عباس شامل: تایپوگرافی علمدار خوش آمد ، تذهیب ، کبوتر و متن گرامیداشت ولادت حضرت عباس می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت عباس می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت حضرت عباس

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               289 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت حضرت عباس
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی  با طرح بنر ولادت حضرت عباس
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب در طرح بنر ولادت حضرت عباس

حرم حضرت عباس , بنر شعبانیه , بنر روز جانباز , طرح اعیاد شعبانیه , بنر ولادت حضرت ابوالفضل (ع) , بنر ولادت حضرت ابوالفضل , شعبانیه , طرح بنر ولادت حضرت عباس , طرح psd , طرح بنر ولادت حضرت ابوالفضل , اعیاد شعبانیه , بنر ولادت حضرت عباس , بنر اعیاد شعبانیه , کبوتر , بنر مناسبتی , عید شعبانیه , تایپوگرافی علمدار خوش آمد , عید شعبانیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325