طرح لایه باز بنر میلاد حضرت ابوالفضل(ع)

شناسه مطلب : 440597
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :203 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر لایه باز ولادت حضرت عباس

ولادت حضرت ابوالفضل یکی از رویدادهای مهم و معنوی در تاریخ اسلام است. این روز، جشنی است که در سراسر جهان اسلام توسط مسلمانان با شادی و پرشوری جشن گرفته می‌شود. این رویداد، فرصتی است برای بیان محبت و ارادت به آل علی (ع) و به ویژه به حضرت ابوالفضل که با شجاعت، صبر و ایمان بی‌نظیرش، الگویی برای تمامی مسلمانان است.

یکی از رسانه‌های مؤثر در اعلام این مراسم و جشن‌ها، چاپ بنرها و پوسترهای خاص برای تبلیغ این رویداد است. این بنرها با نقوش و نگاره‌های معنوی و زیبا، مردم را به شرکت در این مراسم دعوت می‌کنند و فضایی متفاوت و مهیج را برای جشن‌گیری و ابراز محبت به حضرت ابوالفضل فراهم می‌آورند. این اقدامات تبلیغی، باعث افزایش حضور مردم در مراسم‌ها و افزایش شناخت عمومی نسبت به این روز مهم می‌شود.

همچنین، چاپ بنرها برای روز ولادت حضرت ابوالفضل، فرصتی است برای آموزش و اطلاع‌رسانی درباره زندگی، خدمات و شخصیت بزرگ این عارف بزرگ الهی به مردم. این بنرها می‌توانند شامل اشعار، حدیث‌ها و داستان‌های مرتبط با حضرت ابوالفضل باشند که به نحوه‌ای زیبا و جذاب، ارزش‌ها و انگیزه‌های او را به مخاطبان القا کنند. در نتیجه، این اقدامات نه تنها باعث ایجاد هیجان و شور بیشتر در مراسم می‌شوند، بلکه می‌توانند ارتباط عمیق‌تری را بین افراد و شخصیت حضرت ابوالفضل ایجاد کنند.

بنر لایه باز ولادت حضرت عباس، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت حضرت عباس

طرح بنر ولادت حضرت عباس شامل: تایپوگرافی علمدار و متن گرامیداشت ولادت حضرت عباس می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت عباس می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت حضرت عباس

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، کرم

سایز:                               203 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت حضرت عباس
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و کرم با طرح بنر ولادت حضرت عباس
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب در طرح بنر ولادت حضرت عباس

عید شعبانیه , طرح اعیاد شعبانیه , شعبانیه , بنر روز جانباز , عید شعبانیه , بنر ولادت حضرت ابوالفضل (ع) , تایپوگرافی علمدار , طرح psd , بنر اعیاد شعبانیه , بنر ولادت حضرت عباس , بنر شعبانیه , بنر ولادت حضرت ابوالفضل , طرح بنر ولادت حضرت ابوالفضل , اعیاد شعبانیه , بنر مناسبتی , طرح بنر ولادت حضرت عباس , حرم حضرت عباس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325