طرح لایه باز بنر میلاد امام رضا (ع)

شناسه مطلب : 421603
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :72 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر ولادت امام رضا (ع)

سالروز ولادت امام رضا (ع) یکی از جشن‌های مهم و مورد احترام در میان جامعه شیعیان است. امام علی بن موسی الرضا (ع)، هشتمین امام شیعیان، در روز ۲۹ شعبان سال ۱۴۷ هـ.ق. در شهر مدینه متولد شد. او با علم، صبر، تواضع و اخلاق برجسته‌ای به همراه زندگی کرد و به عنوان یکی از بزرگان تاریخ و فرزانگان دینی شناخته می‌شود.

برگزاری مراسم و جشن‌های متنوع در سالروز ولادت امام رضا (ع) معمولاً در سطح محلی، ملی و حتی جهانی انجام می‌شود. یکی از روش‌هایی که در این روز استفاده می‌شود، چاپ بنرهای تبریک و تهنیت به مناسبت این روز است. بنرها با حاوی متن‌هایی از قرآن، حدیث و شعرهای مرتبط با امام رضا (ع) طراحی می‌شوند. این بنرها معمولاً در مساجد، حسینیه‌ها، خیابان‌ها و مکان‌های عمومی نصب می‌شوند و مردم می‌توانند در این روز با خواندن و بررسی متن‌های بنرها به تأمل در زندگی و آموزه‌های امام رضا (ع) بپردازند.

تأثیر چاپ بنر برای این روز نیز بسیار مهم است. این بنرها از یک سو، به شیوه‌ای زیبا و جذاب برای جشن‌گیری در این روز کمک می‌کنند و از دیگر سو، با نشر آموزه‌های امام رضا (ع) و ارائه پیام‌های معنوی و اخلاقی، در بین مردم ایجاد اثرگذاری می‌کنند. این بنرها باعث می‌شوند مردم به تفکر و بررسی زندگی امام رضا (ع) بپردازند و سعی کنند از آموزه‌های او در زندگی روزمره‌شان بهره‌برداری کنند.

بنابراین، چاپ بنرهای تبریک و تهنیت برای سالروز ولادت امام رضا (ع) نه تنها به صورت جشن‌گیری و مراسمی که این روز به همراه دارد، روحیه مردم را بالا می‌برد، بلکه با ارائه پیام‌های اخلاقی و معنوی، در شناخت بهتر از زندگی و آموزه‌های امام رضا (ع) نیز نقش مهمی دارد.

بنر  ولادت امام رضا (ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر ولادت امام رضا (ع)

طرح بنر ولادت امام رضا (ع) شامل: تایپوگرافی شمش الشموس و متن گرامیداشت ولادت امام رضا (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت امام رضا (ع)  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت امام رضا (ع)

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، سبز

سایز:                               108 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت امام رضا (ع)
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و آبی با طرح بنر ولادت امام رضا (ع)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مناسب و تایپوگرافی شمش الشموس در طرح بنرولادت امام رضا (ع)

ثامن الائمه , سالروز میلاد امام رضا , گل , بنر روز میلاد امام رضا , گل , بنر لایه باز ولادت امام رضا , امام رضا , امام هشتم , بنر سالروز میلاد امام رضا , بنر ولادت امام رضا , طرح بنر ولادت امام رضا , طرح بنر میلاد امام رضا , بنر مراسم ولادت امام رضا , بنر ولادت امام رضا (ع) , دانلود طرح بنر ولادت امام رضا , بنر مراسم ولادت امام رضا , تولد امام رضا , دانلود بنر روز میلاد امام رضا , ولادت امام رضا , بنر میلاد امام رضا , طرح بنر مراسم ولادت امام رضا , سالروز ولادت امام رضا , بنر سالروز ولادت امام رضا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325