طرح لایه باز بنر مهدکودک

شناسه مطلب : 430374
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :68 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر مهد کودک غیر دولتی

تبلیغات و چاپ بنرها در تبلیغات مهدکودک‌ها نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند و تاثیرات مثبتی بر روی جذب دانش‌آموزان جدید و شناخت بهتر این مراکز دارند.

  1. جلب توجه والدین: تبلیغات و بنرها با استفاده از رنگ‌ها، تصاویر جذاب و شعارهای مختصر می‌توانند توجه والدین را به مهدکودک‌ها جلب کنند. این تبلیغات می‌توانند به والدین نشان دهند که مهدکودک شما یک مکان امن و آموزشی برای کودکانشان است.

  2. افزایش آگاهی و شناخت: تبلیغات مهدکودک با ارائه اطلاعات دقیق در مورد برنامه تحصیلی، امکانات، و رویکردهای آموزشی مهدکودک به والدین اجازه می‌دهند تا تصمیم بهتری برای تحصیل فرزندانشان بگیرند. والدین می‌توانند اطلاعاتی کاملتر در مورد مهدکودک شما بدست آورند و تصمیم‌گیری مناسب‌تری داشته باشند.

  3. جلب دانش‌آموزان جدید: با تبلیغات مناسب و جذاب، مهدکودک می‌تواند تعداد دانش‌آموزان جدید را افزایش دهد. بنرها با نمایش فضاها، امکانات بازی و یادگیری، و فعالیت‌های مهدکودک، والدین را به تحصیل کودکانشان در این مرکز ترغیب می‌کنند.

با توجه به این تاثیرات مثبت، تبلیغات و چاپ بنرها ابزارهای بسیار موثری در تبلیغ و معرفی مهدکودک‌ها به جامعه والدین و دانش‌آموزان می‌باشند. این تبلیغات باعث افزایش شناخت عمومی در مورد مهدکودک و توجه به مزایای ویژه ارائه شده توسط این مراکز می‌شوند.

طراحی یک بنر مهدکودک با زمینه آبی و وکتور رنگین کمان می‌تواند برای جلب توجه و جذب والدین و کودکان به عنوان مخاطبین اصلی، بسیار موثر باشد. 

  1. انتخاب رنگ‌ها: زمینه آبی به عنوان نماینده آسمان و امنیت، به والدین احساس اعتماد و آرامش را القا می‌کند. این رنگ مناسبی برای مهدکودک است که باید به کودکان حس آرامش و ایمنی در این محیط فراهم کند. انتخاب رنگین کمان نیز به عنوان نماینده شادی و رنگارنگی در زندگی کودکان، جلب توجه و جذب کرده و اجازه می‌دهد که از خلاقیت و زیبایی در طراحی بنر استفاده شود.

  2. استفاده از وکتور رنگین کمان: افزودن وکتور رنگین کمان به بنر می‌تواند احساس شادی و پویایی را به والدین و کودکان منتقل کند. این وکتور می‌تواند به عنوان نماینده محیط پر از بازی و یادگیری در مهدکودک عمل کند.

  3. عنوان مشخص و جذاب: در بالای بنر، یک عنوان واضح و جذاب برای مهدکودک خود انتخاب کنید. این عنوان باید خلاصه و بازتاب‌دهنده اهمیت ویژگی‌های منحصر به فرد مهدکودک باشد.

  4. استفاده از شعار: اضافه کردن یک شعار یا پیام کوتاه مثبت می‌تواند ارزش افزوده‌ای به بنر بدهد. این شعار می‌تواند اهمیت آموزش و رشد سالم کودکان در مهدکودک را تاکید کند.

  5. اطلاعات تماس و لوگو: در پایین بنر، اطلاعات تماس مهدکودک و لوگوی آن را قرار دهید. این اطلاعات به والدین کمک می‌کند تا به راحتی با مهدکودک تماس بگیرند یا به سایت و اطلاعات بیشتری در مورد مهدکودک مراجعه کنند.

با رعایت این موارد، بنر مهدکودک شما آماده به نمایش گذاشتن مزایای و ویژگی‌های منحصر به فرد مهدکودک و جلب توجه والدین و کودکان خواهد بود.

طرح بنر لایه باز مهد کودک و پیش دبستانی، توسط طراحان ایران طرح جهت نصب سردر این آموزشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر مهد کودک

طرح بنر مهدکودک شامل: وکتور رنگین کمان ، وکتور، زمینه فانتزی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

بنر لایه باز مهد کودک، طرح بنر مهد کودک، بنر مهدکودک و پیش دبستانی، طرح بنر لایه باز مهد کودک و پیش دبستانی،عکس پسر بچه، وکتور، زمینه فانتزی، لیبل ، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی بنر لایه باز مهد کودک و پیش دبستانی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               68 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر  مهد کودک 
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از وکتور رنگین کمان مناسب با طرح پیش دبستانی و مهدکودک
  • استفاده مناسب از لیبل ها و شیپ های کاربردی در طرح بنر مهد کودک
  • طراحی شیک و فانتزی بنر مهد کودک

 


بنر مهد کودک و پیش دبستانی , بنر تبلیغاتی مهد کودک , طرح بنر مهد کودک , دانلود psd بنر مهد کودک , طرح لایه باز بنر مهد کودک , بنر مهد کودک , بنرلایه باز , دانلود بنر لایه باز پیش دبستانی , بنر پیش دبستانی , دانلود بنر مهد کودک , بنر لایه باز مهد کودک , وکتور کودک , طرح بنر مهد کودک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325