طرح لایه باز بنر منوی کافه قهوه psd

شناسه مطلب : 421448
ابعاد :150 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :110 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر کافه قهوه

تبلیغات و چاپ بنر در شغل کافه قهوه نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و ایجاد شناخت برند دارند. این تبلیغات می‌توانند به شکل‌دهنده رونق و موفقیت کافه قهوه باشند و بتوانند بازاریابی و ترویج صحیح را فراهم کنند.

اولاً، تبلیغات و بنرها برای جلب توجه مشتریان و ایجاد اولین تماس با آنها بسیار مهم هستند. از طریق استفاده از تصاویر جذاب، شعارهای خاص و اطلاعات کوتاه و مختصر، می‌توانند توجه مشتریان را به خود جلب کرده و آنها را به ورود به کافه قهوه دعوت کنند.

ثانیاً، تبلیغات و بنرها می‌توانند به شکل‌دهنده هویت و تصویر برند کافه قهوه باشند. طراحی‌های منحصر به فرد، رنگ‌ها و لوگویی که به برند ارتباط می‌دهند، به مشتریان کمک می‌کنند که کافه قهوه را از بقیه تشخیص دهند و با آن هویتی تعیین کنند.

سوماً، تبلیغات و بنرها به عنوان ابزاری برای اطلاع‌رسانی و ترویج منوی کافه قهوه نیز استفاده می‌شوند. با نمایش تصاویر آمیزشی و طعم‌های مختلف قهوه، می‌توانند مشتریان را تحریک کنند و ایشان را به سفارش قهوه و سایر محصولات اضافی مانند شیرینی‌ها، کیک‌ها و دسرها ترغیب کنند.

بنابراین، تبلیغات و چاپ بنر در شغل کافه قهوه نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و ایجاد شناخت برند دارند. این تبلیغات توانایی جذب توجه مشتریان را دارند، هویت و تصویر برند را تقویت می‌کنند و به عنوان ابزاری برای اطلاع‌رسانی و ترویج منوی کافه قهوه عمل می‌کنند.

طرح بنر لایه باز قهوه سرا، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح بنر کافی شاپ

طرح بنر قهوه سرا شامل: تصویر دانه های قهوه و فنجان قهوه ، وکتور و  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر قهوه سرا

ابعاد:                                150 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               110 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر کافه قهوه
  • همنشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح بنر
  • استفاده از  عکس باکیفیت  دانه های قهوه و فنجان قهوه که مناسب طرح بنر کافی شاپ می باشد. 
  • طراحی بنر، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل کافه قهوه
  • طراحی ساده و کاربردی طرح بنر

بنر لایه باز کافه , طرح لایه باز بنر کافی شاپ , طرح بنر قهوه سرا , بنر لایه باز کافی شاپ , بنر کافه , کافه قهوه , طرح بنر منوی کافی شاپ , دانلود بنر کافی شاپ , تبلیغات کافی شاپ , بنر کافی شاپ , طرح بنر منوی کافه قهوه , قهوه سرا , منوی کافی شاپ , بیلبورد کافی شاپ , طرح بنر کافه قهوه , طرح لایه باز بنر منوی کافه قهوه , بنر منوی کافی شاپ , کافی شاپ , بنر قهوه سرا , طرح لایه باز بنر قهوه سرا , بنر منوی کافه قهوه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325