طرح لایه باز بنر منوی فست فود

شناسه مطلب : 430197
ابعاد :150 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :94 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر فست فودی

صنعت فست فود در جهان به یکی از بزرگترین صنایع تغذیه تبدیل شده است و اغلب رستوران‌های فست فود برای جذب مشتریان بیشتر، از تبلیغات و چاپ بنر استفاده می‌کنند. تاثیر این تبلیغات و چاپ بنر در رشد و موفقیت این صنعت بسیار بزرگ و قابل توجه است.

استفاده از تبلیغات و چاپ بنر در صنعت فست فود، باعث جذب بیشتر مشتریان می‌شود. تبلیغات شامل تبلیغات روی رادیو، تلویزیون، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و ... می‌باشند که با ارائه اطلاعات در مورد منو و محصولات فست فود به مشتریان، آن‌ها را به خرید از رستوران فست فود دعوت می‌کنند. همچنین چاپ بنر در محیط‌های عمومی و اطراف رستوران‌ها نیز می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

از دیگر تاثیرات تبلیغات و چاپ بنر در صنعت فست فود، افزایش شناخت برند است. این تبلیغات به معنای پراکندگی برند رستوران‌های فست فود می‌باشند. در نتیجه، مشتریان بیشتری با نام و برند رستوران‌های فست فود آشنا خواهند شد و باعث افزایش اعتماد و وفاداری به برند می‌شوند.

در نهایت، استفاده از تبلیغات و چاپ بنر به عنوان یک راهکار بازاریابی، باعث افزایش فروش و سودآوری بیشتر در صنعت فست فود خواهد شد. این راهکار باعث جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان فعلی و افزایش شناخت برند و در نهایت افزایش فروش و سودآوری می‌شود.

طراحی منوی فست‌فود با استفاده از لایه باز یک رویکرد حرفه‌ای و جذاب در زمینه تبلیغات و ترویج خدمات رستوران‌های فست‌فود محسوب می‌شود. در این طراحی، از یک زمینه قهوه‌ای یا قهوه‌ای تیره می‌توان به عنوان پس‌زمینه استفاده کرد تا حس دماوندگی، دلنشینی و گرمی که با محیط رستوران فست‌فود همراه است، به خوبی منتقل شود.

یکی از عناصر کلیدی در طراحی این بنر، استفاده از تصویر غذاهای مختلف فست‌فود است. تصویری از برگر، ناگت، فرایز، ساندویچ‌ها و سایر محصولات فست‌فود باعث می‌شود تا مشتریان به طرز واقعی‌تری با انواع غذاهایی که رستوران ارائه می‌دهد، آشنا شوند.

استفاده از لایه باز در این طراحی به طراحان امکان می‌دهد تا به راحتی متن، قیمت‌ها، ترکیبات غذاها و سایر جزئیات را ویرایش کنند. این امکان باعث می‌شود تا منوی فست‌فود همواره به‌روز باشد و با تغییرات فصلی یا تغییرات منو، به سرعت تطابق پیدا کند.

در نهایت، طراحی اینگونه بنر با لایه باز، امکان تنوع و تطابق با نیازهای تبلیغاتی رستوران فست‌فود را فراهم می‌کند. از جمله این مزایا می‌توان به تغییر زمانی طراحی، اضافه کردن تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه، و همچنین تغییرات در قالب بنر اشاره کرد که همگی به بهبود کارایی تبلیغات و جذب مشتریان کمک می‌کند.

طرح بنر پیتزا و فست فود جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان پارس گرافیک طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر پیتزا فروشی

طرح بنر فست فود شامل: عکس با کیفیت فست فود ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

بنر فست فود ، طرح بنر فست فود ، بنر لایه باز فست فودی ، بنر رستوران فست فود ، طرح لایه باز بنر فست فودی ، بنر پیتزا فروشی ، بنر ساندویچی

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر فست فودی و پیتزا فروشی

ابعاد:                                150 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               94 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر پیتزا فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ قهوه ای در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت  فست فود در طراحی بنر
  • طراحی ساده و کاربردی بنر 

طرح بنر منوی فست فود , بنر لایه باز بنر منوی فست فود , طرح بنر منوی رستوران , بنر فست فود , طرح بنر فست فود , بنر پیتزا فروشی , بنر لایه باز فست فود , بنر psd , رستوران , منوی فست فود , دانلود طرح psd , بیلبورد پیتزا فروشی , دانلود بنر فست فود , طرح بنر پیتزا فروشی , فست فود , طرح بنر فست فود , طرح لایه باز بنر منوی فست فود , طرح لایه باز بنر منوی رستوران , طرح psd پیتزا ساندویج , بیلبورد فست فود , طرح لایه باز بنر فست فود , پیتزا فروشی , بنر منوی فست فود , بنر منوی رستوران , طرح بنر فست فود ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325