طرح لایه باز بنر مشاور املاک

شناسه مطلب : 440083
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :91 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر دفتر مشاور املاک

تبلیغات و چاپ بنر در شغل دفتر مشاور املاک از اهمیت بسیاری برخوردارند و می‌توانند به طور مستقیم تاثیر مثبت بر فعالیت‌ها و درآمد این شغل داشته باشند. ابتدا، تبلیغات موثر می‌توانند به دفتر مشاور املاک کمک کنند تا بیشترین توجه مشتریان ممکن را جلب کنند. با استفاده از تبلیغات دیجیتال، اجتماعی، یا حتی تبلیغات در رسانه‌های محلی، دفتر مشاور املاک می‌تواند نام خود را در بازار به خوبی معرفی کند و شناخت بیشتری بین مشتریان جلب کند.

چاپ بنر نیز یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند تأثیر بسزایی در تبلیغات دفتر مشاور املاک داشته باشد. بنرها با قابلیت نمایش گسترده در مکان‌های عمومی مانند خیابان‌ها، مراکز خرید، یا حتی در نزدیکی املاک مورد فروش، مخاطبان را به سمت دفتر مشاور املاک هدایت می‌کنند. طراحی جذاب بنرها و درج اطلاعات کلیدی مانند شماره تماس و آدرس دفتر، می‌تواند به افزایش ترافیک و تعداد مشتریان جدید منجر شود.

همچنین، با توجه به رقابت فراوان در حوزه مشاوره املاک، تبلیغات و چاپ بنر می‌توانند به دفتر مشاور املاک کمک کنند تا از رقبا متمایز شده و برند خود را تقویت کنند. استفاده از تبلیغات با محتوای مناسب و استراتژیک به دفتر مشاور املاک این امکان را می‌دهد که به عنوان یک گزینه جذاب و اعتبارسنج در ذهن مشتریان حضور داشته باشد.

۱. انتخاب زمینه آبی و سفید: شروع با انتخاب رنگهای آبی و سفید به عنوان زمینه بنر، تاکید بر حس آرامش، اعتماد و حرفه‌ای بودن دفتر مشاور املاک دارد. آبی به عنوان رنگی که بازار مسکن و املاک را نمایان می‌کند، اطمینان و اعتماد مشتریان را به دفتر افزایش می‌دهد.

۲. انتخاب عکس ساختمان با کیفیت: استفاده از عکس یک یا چند ساختمان با کیفیت بالا به عنوان عنصر چشم‌گیر در بنر، اولین تاثیر ظاهری بنر را بهبود می‌بخشد. این عکس باید نمایانگر تنوع و حرفه‌ای بودن خدمات مشاور املاک باشد.

۳. قرار دادن اطلاعات تماس و لوگو: یکی از نکات مهم در بنر، قرار دادن اطلاعات تماس دقیق و واضح دفتر مشاور املاک است. همچنین، لوگوی شرکت در جایگاه مشخصی قرار گیرد تا بنر به صورت خودکار تشخیص داده شود.

۴. استفاده از تایپوگرافی مناسب: انتخاب یک فونت تایپوگرافی مناسب و خوانا، به ارتقاء زیبایی و خوانایی بنر کمک می‌کند. متن‌هایی که اطلاعات مهم را به صورت واضح و جلب‌کننده ارائه می‌دهند، بر روی زمینه آبی و سفید جلوه بهتری خواهند داشت.

۵. ارتباط بین متن و تصویر: متن و تصویر باید به یکدیگر مرتبط باشند و یک داستان را برای مخاطبین تداعی کنند. ترکیب هویت رنگی با عکس ساختمان و متن مناسب، تاثیر گذاری بیشتری بر اعتبار و جذابیت بنر خواهد داشت.

تیم ایران طرح طرح بنر مشاور املاک را برای استفاده روی سردر این دفاتر طراحی نموده است.

 

عناصر طرح بنر دفتر مشاور املاک

طرح بنر مشاور املاک شامل: تصویر با کیفیت ساختمان  ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات نیز بهره ببرید.

بنر مشاور املاک، بنر لایه باز بنگاه املاک، طرح بیلبورد بنگاه املاک، طرح بنر مشاور املاک، بنر املاک، بنر لایه باز مشاور املاک، بنر مشاغل لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز دفتر مشاور املاک

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               91 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز  دفتر مشاور املاک
  • همنشینی مناسب رنگ سفید و آبی در  طرح بنر 
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر مشاور املاک
  • طراحی ساده و کاربردی بنر مشاور املاک

بیلبورد دفتر مشاوره املاک , بیلبورد املاک , مشاوره املاک , دفتر مشاوره املاک , املاک , ملک , خرید و فروش ملک , بنر املاک , بنگاه املاک , بنر دفتر مشاوره املاک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325