طرح لایه باز بنر مرغ بریانی

شناسه مطلب : 423944
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :56 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز مرغ بریان

تبلیغات و چاپ بنر در شغل رستوران و مرغ بریان تاثیر قابل توجهی در جذب مشتریان و افزایش فروش دارد. در زیر به سه پاراگراف توضیحات بیشتر در این زمینه می‌پردازیم:

  1. جلب توجه مشتریان: بنرهای تبلیغاتی با طراحی جذاب و مناسب برای رستوران و مرغ بریان، توانایی جلب توجه مشتریان را دارند. استفاده از رنگ‌ها، فونت‌ها و تصاویر مناسب در بنرها، ارتباط بصری قوی را با مشتریان برقرار می‌کند و آن‌ها را به سمت رستوران شما سوق می‌دهد.

  2. نمایش منوی غذا: بنرهای تبلیغاتی لایه باز می‌توانند فضای کافی را برای نمایش منوی غذا و غذاهای ویژه رستوران فراهم کنند. این امر به مشتریان کمک می‌کند تا آشنایی بیشتری با محصولات و انواع غذاهای موجود در رستوران پیدا کنند و انتخاب خود را براساس نیاز و سلیقه‌ی خود انجام دهند.

  3. ارائه پیام ویژه: بنرهای تبلیغاتی می‌توانند به شما امکان دهند تا پیام‌های ویژه‌ای را به مشتریان انتقال دهید. می‌توانید از بنرها برای اعلام تخفیفات، پیشنهادهای ویژه، تاریخچه و معرفی رستوران، خدمات ارائه شده و سایر اطلاعاتی که می‌خواهید به مشتریان منتقل کنید، استفاده کنید.

با استفاده از تبلیغات و چاپ بنر، می‌توانید شناخت برند رستوران و مرغ بریان خود را تقویت کنید، به نمایش بگذارید که چرا رستوران شما انتخاب خوبی است و مشتریان را به سمت خود جذب کنید. البته برای موفقیت در تبلیغات، مهم است تا طراحی بنرها حرفه‌ای باشد و با استفاده از رنگ‌ها، تصاویر و متن‌های مناسب، پیام هدفمند و جذابی به مخاطبانتان ارائه دهید.

بنر مرغ بریان، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از رستوران ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر مرغ بریان

طرح بنر مرغ بریان شامل: عکس با کیفیت مرغ بریان، عکس با کیفیت، مرغ، مرغ بریان، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، جهت بازاریابی و تبلیغات گسترده تر در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

بنر مرغ بریان، بنر لایه باز مرغ بریان، طرح بنر مرغ بریان، طرح بنر لایه باز مرغ بریان، بنر مشاغل، عکس با کیفیت مرغ بریان، عکس با کیفیت، مرغ، مرغ بریان، گوجه فرنگی، آتش، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی بنر لایه باز مرغ بریان

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                              PSD

رنگ:                                 نارنجی

سایز:                                56 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات بنر لایه باز مرغ بریان
  • همنشینی مناسب رنگ نارنجی با طرح بنر مشاغل
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس با کیفیت مرغ بریانی در طراحی بنر مرغ بریان
  • طراحی شیک و کاربردی بنر مرغ بریان

طرح بنر لایه باز مرغ بریان , طرح لایه باز مرغ بریان , طرح بنر مرغ بریان , طرح بنر مرغ بریان , بنر مشاغل , بنر مرغ بریان , بنر رستوران , بنر آشپزخانه , مرغ بریان , بنر مرغ بریان , بنر لایه باز مرغ بریان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325