طرح لایه باز بنر مراسم انس با قرآن

شناسه مطلب : 441792
ابعاد :200در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :166 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/21
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر محفل انس با قرآن

محفل انس با قرآن یک فضای معنوی و پر ارزش است که در آن افراد به خواندن، تدبر و بررسی آیات مقدس قرآن کریم می‌پردازند. اینگونه مراسم‌ها، فرصتی مناسب برای ایجاد ارتباط عمیق‌تر با کلام الهی و افزایش درک و آگاهی دینی در جامعه فراهم می‌آورند. در این محافل، افراد با هم برای خواندن و بررسی آیات قرآن گرد هم می‌آیند و از تبادل اندیشه‌ها و تجربیات دیگران بهره‌مند می‌شوند.

استفاده از بنرها و تابلوهای تبلیغاتی برای دعوت به محفل انس با قرآن، تأثیر مهمی در جامعه دارد. این بنرها نه تنها به اطلاع‌رسانی درباره زمان و مکان برگزاری مراسم کمک می‌کنند، بلکه افراد را به شرکت در این مراسم‌ها تشویق می‌کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند به افرادی که در برنامه‌ریزی و برگزاری این محافل دخیل هستند، کمک کنند تا این مراسم با احترام و شکوه برگزار شود و تأثیر بیشتری در جامعه داشته باشد.

چاپ بنرهای محفل انس با قرآن و توزیع آنها در مکان‌های عمومی مانند مساجد، مراکز فرهنگی، و مراکز آموزشی، می‌تواند توجه عمومی را به این مراسم معنوی جلب کند و افراد را به شرکت در آن تشویق نماید. این اقدام نه تنها باعث افزایش آگاهی عمومی از اهمیت محافل انس با قرآن می‌شود، بلکه به تقویت ارتباطات اجتماعی و فرهنگی نیز کمک می‌کند و به ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی در جامعه کمک می‌نماید.

طرح بنر لایه باز محفل انس با قرآن، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر محفل انس با قرآن

طرح بنر محفل انس با قرآن شامل: تصویر قرآن ، کادر مذهبی، کادر اسلیمی و متن گرامیداشت روز محفل انس با قرآن می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر محفل انس با قرآن می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر محفل انس با قرآن

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               166 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر محفل انس با قرآن
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر محفل انس با قرآن
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از کادر اسلامی، تذهیب و طرح گل
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مناسب در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر محفل انس با قرآن

طرح بنر ماه مبارک رمضان , پوستر انس با قرآن , محفل انس با قرآن , بنر قرآن خوانی , بنر psd انس با قران , بنر ماه رمضان لایه باز , انس با قرآن , دانلود بنر ماه رمضان , طرح لایه باز زیارت خوانی , بنر تبریک روزه , بنر ماه مبارک رمضان , تایپوگرافی محفل انس با قرآن , پوستر قران , قرآن , بنر ماه رمضان , قرآن خوانی , بنر دوره قران لایه باز , ماه رمضان , بنردوره ی قران , بنر تبریک ماه رمضان , دانلود بنر دوره قران , پوستر لایه باز ماه رمضان , طرح لایه باز ماه رمضان , بنر لایه باز انس با قران , بنر لایه باز ماه رمضان , پوستر لایه باز روزه خوانی , بنر کادر تذهیب , بنر رمضان , پوستر ماه رمضان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325