طرح لایه باز بنر مراسم انس با قرآن

شناسه مطلب : 441357
ابعاد :200در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :125 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر محفل انس با قرآن

محافل انس با قرآن، جلسات و مجالسی هستند که در آن مسلمانان به همراه خانواده و دوستان خود گرد هم می‌آیند تا با تلاوت، تدبر و بررسی معانی قرآن، از لذت و نور این کتاب آسمانی بهره ببرند. در این محافل، قرآن به عنوان راهنمایی برای زندگی و منبعی از حکمت و علم، مورد بررسی قرار می‌گیرد و افراد با هم به تبادل نظر و تفسیر معانی قرآنی می‌پردازند.

چاپ بنرهای مخصوص محافل انس با قرآن می‌تواند تاثیر قابل توجهی در جلب توجه به این محافل داشته باشد. این بنرها با ارائه پیام‌های الهام‌بخش و مهمی درباره اهمیت و فضیلت قرآن، مسلمانان را به شرکت فعال‌تر در این محافل ترغیب کنند. طراحی زیبا و جذاب این بنرها می‌تواند باعث جلب توجه بیشتری شود و افراد را به شرکت در این محافل ملزم کند. همچنین، از طریق ارائه اطلاعات درباره زمان و مکان برگزاری این جلسات، بنرها می‌توانند به مسلمانان کمک کنند تا به راحتی به این محافل دسترسی پیدا کنند.

بنرهای مخصوص این محافل همچنین می‌توانند به ترویج فرهنگ مطالعه و تدبر در قرآن کمک کنند. این ابزارهای تبلیغاتی می‌توانند با تأکید بر اهمیت و فضیلت قرآن، مسیری را برای افزایش شناخت و درک قرآن و افزایش شرکت در این محافل معنوی پهناور کنند. از این رو، چاپ بنرهای متنوع و جذاب می‌تواند به ارتقای ارتباط مسلمانان با کتاب مقدس و ایجاد محیط‌های روحانی موثر در جامعه کمک کند.

طرح بنر لایه باز محفل انس با قرآن، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر محفل انس با قرآن

طرح بنر محفل انس با قرآن شامل: تصویر قرآن ، کادر مذهبی، کادر اسلیمی و متن گرامیداشت روز محفل انس با قرآن می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر محفل انس با قرآن می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر محفل انس با قرآن

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               125 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر محفل انس با قرآن
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر محفل انس با قرآن
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از کادر اسلامی، تذهیب و طرح گل
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مناسب در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر محفل انس با قرآن

پوستر لایه باز ماه رمضان , پوستر قران , طرح لایه باز زیارت خوانی , بنر قرآن خوانی , بنر لایه باز انس با قران , بنر تبریک روزه , پوستر ماه رمضان , دانلود بنر ماه رمضان , بنر ماه رمضان , بنر دوره قران لایه باز , بنردوره ی قران , قرآن خوانی , بنر رمضان , پوستر انس با قرآن , پوستر لایه باز روزه خوانی , بنر لایه باز ماه رمضان , دانلود بنر دوره قران , بنر کادر تذهیب , تایپوگرافی محفل انس با قرآن , بنر psd انس با قران , محفل انس با قرآن , بنر ماه رمضان لایه باز , بنر تبریک ماه رمضان , قرآن , طرح بنر ماه مبارک رمضان , بنر ماه مبارک رمضان , انس با قرآن , ماه رمضان , طرح لایه باز ماه رمضان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325