طرح لایه باز بنر محرم

شناسه مطلب : 428051
ابعاد :700 در 105 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :189 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر ماه محرم

ماه محرم یکی از ماه‌های مهم و مقدس در تقویم اسلامی است که برای اهل بیت عصمت و طهارت، به خصوص امام حسین (ع) و یاران باوفایش، بسیار اهمیت دارد. این ماه با واقعه تلخ و دردناک عاشورا آغاز می‌شود، که در آن امام حسین (ع) و یارانش به دست سپاه یزید بن معاویه به شهادت رسیدند. در طول ماه محرم، شیعیان سراسر جهان برای روزهای ماتم و عزاداری سوگواری از این واقعه تلخ یاد می‌کنند.

چاپ بنرهای مربوط به روزهای ماه محرم و عاشورا، در جامعه مسلمانان شیعه معمولاً تاثیر مهمی دارد. این بنرها عموماً شامل نوشته‌هایی است که مراسمات و رویدادهای مربوط به این ماه را به اطلاع عموم می‌رسانند. بنرها می‌توانند موضوعات مختلفی را شامل شوند، از جمله زندگی و شهادت امام حسین (ع) و یارانش، عزاداری‌ها، مراسم تاسوعا و عاشورا، مداحی‌ها و زنجیرزنی. این بنرها به عنوان ابزاری برای اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ عاشورا استفاده می‌شوند و معمولاً در مساجد، حسینیه‌ها، خیابان‌ها و مکان‌های عمومی نصب می‌شوند.

تاثیر چاپ بنر برای این روزها بسیار مهم است، زیرا باعث می‌شود که مردم به راحتی از رویدادها و مراسمات مربوط به ماه محرم و عاشورا آگاه شوند. بنرها ابزاری قوی در جذب توجه عمومی هستند و می‌توانند جامعه را به مشارکت در مراسمات و عزاداری‌ها ترغیب کنند. علاوه بر این، بنرها می‌توانند موجب افزایش انسجام جامعه و تقویت ارتباطات اجتماعی شیعیان شده و روحیه عزاداری را در بین آن‌ها تقویت کنند. به طور کلی، چاپ بنرها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی موثر، در ایجاد محیطی مناسب برای عزاداری و عرضه پیام‌های مربوط به ماه محرم و عاشورا تأثیر مثبتی دارد.

عناصر استفاده شده در طرح بنر پل محرم

طرح بنر  پل عابر پیاده محرم شامل:  تذهیب و متن مرتبط با ایام سوگواری محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر محرم (به صورت افقی)، نصب بیلبورد، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر ایام محرم

ابعاد:                                700 در 105 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، مشکی

سایز:                               189 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و مشکی با طرح بنر
  • استفاده مناسب از متن مرتبط با ایام عزاداری محرم در طرح بنر پل عابر ایام عزاداری محرم
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر پل عابر محرم
  • استفاده از نقوش مذهبی در زمینه بنر

طرح بنر ماه محرم , دانلود بنر ماه محرم , طرح بنر پل عابر پیاده محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , بنر پل , بنر عاشورا , دانلود طرح بنر ایام محرم , دانلود بنر محرم , ماه محرم , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , بنر لایه باز محرم , بنر تسلیت محرم , بنر عزاداری محرم , طرح بنر ایام محرم , محرم , طرح بنر پل ماه محرم , بنر محرم , کادر تذهیب , بنر ایام محرم , بنر ماه محرم , بنر ماه محرم , طرح بنر محرم , بنر پل عابر پیاده ماه محرم , بنر ایام سوگواری محرم , طرح بنر تسلیت محرم , بنر پل ماه محرم , کادر اسلیمی , بنر سالروز شهادت امام حسین , دانلود بنر لایه باز محرم , بنر پل عابر پیاده , طرح بنر محرم , تذهیب , اسلیمی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325