طرح لایه باز بنر قیام هفده شهریور

شناسه مطلب : 429480
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :246 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر قیام 17 شهریور

۲۱ روز پس از واقعه آتش سوزی سینما رکس آبادان، دولت شریف امامی با اعلام ممنوعیت راهپیمایی، اعتراض مردم را برانگیخت به طوری که آنها توسط روحانی ای به نام یحیی نوری در روز ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ به خیابان‌ها آمدند و راهپیمایی گسترده‌ای را علیه دولت پهلوی برگزار کردند. با وجود اینکه از ساعت ۶ صبح روز جمعه توسط فرماندار تهران، ارتشبد غلامعلی اویسی حکومت نظامی اعلام شده بود اما مردم به این موضوع اعتنایی نکردند و به میدان ژاله تهران رفتند. دستگاه امنیتی رژیم پهلوی بدون حضور در بین مردم و از طریق هلیکوپترهای نظامی شرایط را تحت کنترل خود درآوردند و نظامیان شروع به کشتار مردم معترض کردند. پس از آن، درگیری‌های خیابانی گسترده‌ای در شهرهای مختلف کشور درگرفت.

بنر لایه باز با موضوع "قیام 17 شهریور" و طراحی به زمینه‌ای کرمی تأثیرگذار خواهد بود. این تصویر بازتاب‌دهنده‌ی یادآوری اتفاقات جمعه‌ی خونین و تاریخی است که نمادی از مبارزه‌ی مردم ایران برای حفظ حقوق و آزادی‌های خود است. این طرح با استفاده از تایپوگرافی مناسب، ابعاد عظمت و جاودانگی این رویداد را به تصویر می‌کشد.

لایه‌های باز این بنر به طراحان امکان می‌دهد تا به راحتی متناسب با نیازهای خود تغییرات لازم را اعمال کنند. زمینه‌ی کرمی، نه‌تنها رنگی است که به نمایندگی از خونریزی‌های روز 17 شهریور اشاره دارد، بلکه به عنوان نمادی از انرژی، شور و همت مردم در راه اندازی این قیام نیز به کار رفته است.

در تایپوگرافی جمعه خونین، از فونتی با وزن و شکل منحصربه‌فرد استفاده خواهد شد که احساس وحشتناکی از این رویداد را تداعی کند. حروف با فاصله‌های کوچک به یکدیگر نزدیک‌تر خواهند بود، همچنین در برخی از حروف ممکن است خط‌ها شکسته شده یا تراشیده شده باشند، تا جلوه‌ای از نابرابری و دست‌خوش شکستگی‌هایی که به وقوع پیوسته، ایجاد شود.

این طرح با ترکیب مناسب رنگ‌ها، تایپوگرافی مناسب و ترتیب لایه‌ها، تصویری است که به تمام طیف‌های احساسی مرتبط با قیام 17 شهریور پاسخ خواهد داد. از جذابیت بصری بنر لایه باز، می‌توان به عنوان یک ابزار قدرتمند در مناسبت‌ها و رویدادهای مرتبط با این قیام بهره برد و افراد را به یادآوری تاریخچه‌ی جهاد و تلاش مردم ایران دعوت نمود.

طرح لایه باز بنر سالروز قیام 17 شهریور جهت استفاده کاربران و گرامیداشت این روز طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر  قیام 17 شهریور

طرح بنر قیام 17 شهریور شامل: تصویر از روز 17 شهریور و متن تسلیت سالروز قیام 17 شهریور می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

بنر سالروز قیام 17 شهریور، طرح بنر روز قیام 17 شهریور، سالروز قیام 17 شهریور، متن 17 شهریور 57،  متن تسلیت سالروز قیام 17 شهریور

 

مشخصات فنی طرح بنر قیام 17 شهریور

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               246 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز قیام 17 شهریور
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و طرح بنر
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت مرتبط با بنر قیام 17 شهریور 

بنر 17 شهریور , طرح بنر 17 شهریور , بنر قیام 17 شهریور , بنر قیام خونین 17 شهریور , بنر قیام هفده شهریور , طرح بنر قیام 17 شهریور , بنر 17 شهریور , قیام 17 شهریور , سالروز 17 شهریور , بنر لایه باز 17 شهریور ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325