طرح لایه باز بنر فست فود

شناسه مطلب : 429725
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :107 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح بنر فست فودی

تبلیغات و چاپ بنر به عنوان دو ابزار حیاتی در ارتقاء شغل فست فود اهمیت بسیاری دارند. تبلیغات به عنوان یک ابزار ارتباطی، نقش کلیدی در جذب مشتریان جدید و تحکیم روابط با مشتریان قدیمی دارد. از طریق کانال‌های تبلیغاتی مختلف مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، فست فودها می‌توانند منوی خود، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه را به گستره‌ای از مخاطبان ارائه دهند.

از سوی دیگر، چاپ بنر نیز به عنوان یک وسیله چشم‌گیر و مؤثر در محیط فیزیکی نقش مهمی دارد. بنرهایی با طراحی‌های جذاب و اطلاعات کامل می‌توانند در نقاط استراتژیک شهری قرار گرفته و توجه عابران را به خود جلب کنند. اطلاع‌رسانی در مورد منو، قیمت‌ها، شیوه‌های سفارش‌دهی و حتی اطلاعات تماس، از طریق بنرها به جامعه منتقل می‌شود. این روش کم هزینه‌ترین و موثرترین راه‌ها برای افزایش شناخت مشتریان نسبت به فست فود می‌باشد.

به طور کلی، ترکیب موفق تبلیغات و چاپ بنر به شغل فست فود امکان ایجاد شناخت برند، جذب مشتریان جدید، ارتقاء فروش و تقویت ارتباط با مشتریان را فراهم می‌کند و در نهایت به توسعه و گسترش این نوع شغل کمک می‌کند.

تصمیم‌گیری برای طراحی یک بنر فست فود با لایه باز، که زمینه‌ای قهوه‌ای دارد و تصویر یک همبرگر درج شده است، به عنوان یک راه برای جذب توجه مشتریان و انتقال اطلاعات مهم در مورد فست فود شما می‌تواند بسیار موثر باشد. در این طرح، ترکیب مناسب رنگ‌ها و تصاویر می‌تواند احساسات و انگیزه مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهد.

  1. زمینه قهوه‌ای: انتخاب زمینه‌ای با رنگ قهوه‌ای می‌تواند حس گرمایی و دلنشینی را به مخاطبان منتقل کند. این رنگ با محیط فست فود شما هماهنگی دارد و ارتباطی غیرمستقیم با محصولات قهوه دارد که می‌تواند تجربه مشتری را تقویت کند.

  2. تصویر همبرگر: قرار دادن تصویری واقعی و جذاب از یک همبرگر بر روی بنر، به مشتریان اطمینان می‌دهد که محصولات شما با کیفیت و خوشمزه هستند. تصویر با ویژگی‌ها و جزئیات غذایی می‌تواند اشتها را برانگیزانده و تشویق به سفارش‌دهی کند.

  3. آرایش و طراحی: با توجه به موضوع فست فود، از فونت‌ها و طرح‌های مرتبط با این صنعت در طراحی استفاده کنید. انتخاب فونت‌های واضح و خوانا به مخاطبان کمک می‌کند تا اطلاعات را به راحتی مشاهده کنند. همچنین، از الگوها و تزئینات مرتبط با غذاهای سریع السیر استفاده کنید.

  4. اطلاعات مهم: در بنر، جزئیات مهمی مانند نام رستوران، شعار یا اصول کسب و کار، آدرس فیزیکی یا شماره تماس، منوی محصولات و تخفیفات جاری باید به صورت واضح و آشکار قرار بگیرند.

  5. تعامل با مخاطبان: در طراحی لایه باز بنر، فضایی برای اضافه کردن المان‌های تعاملی مانند کد QR برای انتقال به وب‌سایت یا اطلاعات بیشتر فراهم کنید. این کار می‌تواند به مخاطبان امکان دسترسی سریع‌تر به اطلاعات اضافی را بدهد.

به طور کلی، طراحی بنر فست فود با لایه باز و زمینه قهوه‌ای به همراه تصویر همبرگر می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند در تبلیغات و جذب مشتریان شما عمل کند و تجربه خوشایندی را برای مخاطبان به ارمغان آورد.

طرح بنر پیتزا و فست فود جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر فست فودی

طرح بنر فست فود شامل: عکس با کیفیت همبرگر ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

بنر فست فود ، طرح بنر فست فود ، بنر لایه باز فست فودی ، بنر رستوران فست فود ، طرح لایه باز بنر فست فودی ، بنر پیتزا فروشی ، بنر ساندویچی

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر فست فودی و پیتزا فروشی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               107 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر پیتزا فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ قهوه ای در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت همبرگر در طراحی بنر
  • طراحی ساده و کاربردی بنر 

بیلبورد فست فود , طرح لایه باز بنر فست فود , بنر پیتزا فروشی , دانلود طرح psd , پیتزا فروشی , طرح psd پیتزا ساندویج , بیلبورد پیتزا فروشی , طرح بنر فست فود , دانلود بنر فست فود , بنر لایه باز فست فود , بنر psd , طرح بنر پیتزا فروشی , فست فود , طرح بنر فست فود , طرح بنر فست فود , بنر فست فود ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325