طرح لایه باز بنر فست فودی psd

شناسه مطلب : 420726
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :76 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر فست فودی

صنعت فست فود به عنوان یکی از صنایع موفق در بخش خدمات غذایی، به دنبال تبلیغات و ترویج خدمات و محصولات خود است. چاپ بنر و تبلیغات اینترنتی به عنوان دو روش اصلی تبلیغات، به شغل فست فود کمک می‌کنند تا در بازار رقابتی امروزی پایداری و رشد داشته باشند.

یکی از تاثیرات بارز چاپ بنر و تبلیغات در شغل فست فود، جذب مشتریان جدید است. با استفاده از بنر‌های جذاب و خلاقانه، می‌توان به سرعت توجه مشتریان جدید را جلب کرد و آن‌ها را به خرید محصولات و خدمات فست فود ترغیب کرد. بنر‌های چاپی به عنوان یکی از روش‌های کم هزینه و مؤثر تبلیغاتی، به شغل فست فود کمک می‌کنند تا با توجه به مزایا و ویژگی‌های خود، جذب مشتریان بیشتری شوند.

تبلیغات اینترنتی نیز امکان دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مرتبط با خدمات و محصولات فست فود را فراهم می‌کند. این روش تبلیغاتی به شغل فست فود کمک می‌کند تا از طریق پلتفرم‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های مختلف، با مخاطبان خود در ارتباط باشد و آن‌ها را با خدمات و محصولات خود آشنا کند. با توجه به رشد روزافزون استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در جوامع مختلف، استفاده از تبلیغات اینترنتی در شغل فست فود نقش مؤثری در جذب مشتریان و افزایش فروش دارد.

 

طرح بنر پیتزا و فست فود جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر فست فودی

طرح بنر فست فود شامل: عکس با کیفیت همبرگر ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

بنر فست فود ، طرح بنر فست فود ، بنر لایه باز فست فودی ، بنر رستوران فست فود ، طرح لایه باز بنر فست فودی ، بنر پیتزا فروشی ، بنر ساندویچی

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر فست فودی و پیتزا فروشی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               76 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر پیتزا فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ سبز در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت همبرگر در طراحی بنر
  • طراحی ساده و کاربردی بنر 

طرح psd پیتزا ساندویج , بنر psd , پیتزا فروشی , فست فود , دانلود بنر فست فود , طرح بنر پیتزا فروشی , طرح لایه باز بنر فست فود , بیلبورد پیتزا فروشی , بنر لایه باز فست فود , بیلبورد فست فود , طرح بنر فست فود , طرح بنر فست فود , دانلود طرح psd , بنر فست فود , بنر پیتزا فروشی , طرح بنر فست فود ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325