طرح لایه باز بنر فست فودی و پیتزا فروشی

شناسه مطلب : 418907
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :142 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید کارت ویزیت فست فودی و پیتزا فروشی psd

طرح بنر فست فودی

تبلیغات و چاپ بنر به عنوان یکی از روش‌های مهم تبلیغاتی، در شغل فست فود تاثیر قابل توجهی دارند. در ادامه، به برخی از تاثیرات این روش‌ها بر روند کسب و کار فست فود می‌پردازیم:

  1. جذب مشتری: تبلیغات و چاپ بنر می‌توانند برای جذب مشتریان بسیار مؤثر باشند. با نمایش تصاویر جذاب از غذاها و نوشیدنی‌های خود در بنرها و تبلیغات، مشتریان جدید را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.

  2. افزایش فروش: تبلیغات و چاپ بنر می‌توانند با افزایش شناخت مشتریان از محصولات شما، به افزایش فروش کمک کنند. با نمایش عکس‌های شیرین و جذاب از غذاها و نوشیدنی‌های خود، مشتریان احتمالاً بیشتر ترغیب به خرید می‌شوند.

  3. افزایش شناخت برند: تبلیغات و چاپ بنر می‌توانند به افزایش شناخت برند شما در بازار کمک کنند. با استفاده از لوگو و شعار خود در بنرها و تبلیغات، مشتریان به شناخت بهتر برند شما و در نتیجه اعتماد بیشتر به آن دست پیدا خواهند کرد.

    طراحی بنر فست فود با زمینه قهوه ای و نارنجی و عکس پیتزا می‌تواند یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی برای افزایش فروش و شناخت برند شما باشد. در ادامه، به برخی از نکات مهم در طراحی بنر فست فود با این موضوع می‌پردازیم:

    1. استفاده از رنگ‌های جذاب: با انتخاب رنگ‌های قهوه‌ای و نارنجی برای زمینه بنر، می‌توانید بنری با جذابیت بالا و قابل توجه طراحی کنید. این رنگ‌ها برای بیشتر طراحان بنرها به دلیل ترکیبی از ورمیلیون و پرتقالی که برای آشنایی مشتریان با برند شما کمک می کند و رنگ قهوه‌ای که به عنوان رنگ آرامش و رضایتمندی در نظر گرفته می‌شود جذاب هستند.

    2. نمایش عکس پیتزا: با نمایش عکس پیتزا، می‌توانید مشتریان را به سمت خرید محصولات خود جذب کنید. بهتر است عکس با کیفیت بالا و جذابیت بالا از پیتزا خود انتخاب شود.

    3. استفاده از لوگو و شعار: در طراحی بنر فست فود، بهتر است از لوگو و شعار برند خود استفاده کنید تا شناخت برند شما تقویت شود. با استفاده از لوگو و شعار در بنر، می‌توانید برند خود را در ذهن مشتریان نهادینه کنید.

      1. انتخاب فونت مناسب: فونت‌های استفاده شده در بنر نیز بسیار مهم هستند. انتخاب فونت‌هایی با قابلیت خوانایی بالا و هماهنگ با موضوع بنر به کاربردهای آن می‌تواند تاثیر مثبت داشته باشد. به عنوان مثال، در بنر فست فود با زمینه قهوه‌ای و نارنجی، انتخاب فونتی با طرح مشابه به عنوان عنوان بنر می‌تواند موثر باشد.

      2. استفاده از تصاویر با کیفیت: استفاده از تصاویر با کیفیت و با وضوح بالا نیز بسیار مهم است. انتخاب تصاویر با ارتباط موضوعی با فست فود و محصولات آن می‌تواند نیز تاثیر مثبتی در برگرداندن توجه کاربران داشته باشد. در بنر فست فود با زمینه قهوه‌ای و نارنجی، استفاده از تصویری از یک پیتزا تازه و خوشمزه، می‌تواند به کاربران اطلاعات دقیقی از محصولات فست فود ارائه دهد.

      3. متن کوتاه و جذاب: در طراحی بنرهای تبلیغاتی، متنی کوتاه و جذاب بسیار مهم است. متنی که به صورت خلاصه و مفید اطلاعات کافی را به کاربران ارائه می‌دهد و در عین حال جذابیت داشته باشد، می‌تواند به افزایش توجه کاربران و جذب آن‌ها کمک کند. در بنر فست فود با زمینه قهوه‌ای و نارنجی، متنی جذاب و کوتاه مانند "عشق به پیتزا"، "خوشمزه ترین پیتزاها" یا "افزایش انرژی با هر قطعه پیتزا" می‌تواند به کاربران احساس شوق و شادی بدهد و تمایل آن‌ها به خرید از فست فود را افزایش دهد.

طرح بنر پیتزا و فست فود جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان پارس گرافیک طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر فست فودی

طرح بنر فست فود شامل: عکس با کیفیت پیتزا ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

بنر فست فود ، طرح بنر فست فود ، بنر لایه باز فست فودی ، بنر رستوران فست فود ، طرح لایه باز بنر فست فودی ، بنر پیتزا فروشی ، بنر ساندویچی

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر فست فودی و پیتزا فروشی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای ، نارنجی

سایز:                               142 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر پیتزا فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ  قهوه ای و نارنجی در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت پیتزا در طراحی بنر
  • طراحی ساده و کاربردی بنر 

طرح psd پیتزا ساندویج , دانلود طرح psd , بیلبورد پیتزا فروشی , بنر فست فود , پیتزا فروشی , طرح لایه باز بنر فست فود , فست فود , طرح بنر فست فود , طرح بنر فست فود , بنر لایه باز فست فود , طرح بنر فست فود , بنر پیتزا فروشی , بیلبورد فست فود , طرح بنر پیتزا فروشی , بنر psd , دانلود بنر فست فود ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325