طرح لایه باز بنر فست فودی

شناسه مطلب : 420211
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :114 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید کارت ویزیت فست فودی و پیتزا فروشی

طرح بنر فست فودی

تبلیغات و چاپ بنر در شغل فست فود، تاثیر بسیاری در جذب مشتریان و افزایش فروش دارد. در ادامه سه تاثیر اصلی تبلیغات و چاپ بنر در شغل فست فود را بررسی خواهیم کرد:

۱. افزایش شناخت برند: با چاپ بنر و تبلیغات در محل‌های مختلف شهر، شما به راحتی می‌توانید برند خود را به جامعه معرفی کنید و شناخت آن را در میان مشتریان افزایش دهید. با افزایش شناخت برند، احتمال بازدید مشتریان به فست فود شما افزایش می‌یابد.

۲. جذب مشتریان جدید: با چاپ بنر و تبلیغات در محل‌های مختلف شهر، شما به راحتی می‌توانید مشتریان جدیدی را به فست فود خود جذب کنید. با توجه به اینکه بنرهای تبلیغاتی در مکان‌های پر تردد شهر قرار می‌گیرند، احتمال دیده شدن و شناخته شدن برند شما توسط مشتریان جدید بسیار بالاست.

۳. افزایش فروش: با تبلیغات مناسب و جذاب، مشتریان به خدمات و محصولات فست فود شما جذب می‌شوند و در نتیجه، فروش شما افزایش می‌یابد. همچنین، با استفاده از بنرهای تبلیغاتی در داخل فست فود، مشتریان به راحتی می‌توانند با محصولات شما آشنا شوند و در نتیجه، احتمال خرید آنها افزایش می‌یابد.

در کل، تبلیغات و چاپ بنر برای فست فود، تاثیر بسیاری در جذب مشتریان و افزایش فروش دارد و باید به عنوان یک استراتژی بازاریابی مهم در نظر گرفته شود.

تحقیقات نشان می‌دهد که طراحی صحیح بنر تبلیغاتی به شدت می‌تواند تاثیر گذار باشد. 

  1. شناخت برند: با طراحی یک بنر تبلیغاتی با زمینه مشکی و عکس همبرگر، شما به سادگی می‌توانید برند خود را به مشتریان معرفی کنید و شناخت آن را در بین آن‌ها افزایش دهید. طرحی با زمینه مشکی بسیار متفاوت و جذاب است و می‌تواند باعث جلب توجه مشتریان شود.

  2. جذب مشتریان جدید: با چاپ بنر تبلیغاتی با زمینه مشکی و عکس همبرگر در محل‌های مختلف، شما به راحتی می‌توانید مشتریان جدیدی را به فست فود خود جذب کنید. بنرهای تبلیغاتی در مکان‌های پر تردد شهر قرار می‌گیرند و به احتمال زیاد، جلب توجه بیشتری از مشتریان جدید خواهند کرد.

  3. افزایش فروش: طرحی با زمینه مشکی و عکس همبرگر می‌تواند باعث جذب بیشتر مشتریان و افزایش فروش شما شود. با تصویر همبرگر جذاب و طعم‌دهی، مشتریان بیشتر به خوردن غذا در فست فود شما تمایل دارند و در نتیجه، افزایش فروش خواهید داشت.

طرح بنر پیتزا و فست فود جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان پارس گرافیک طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر فست فودی

طرح بنر فست فود شامل: عکس با کیفیت همبرگر ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی بنر(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

بنر فست فود ، طرح بنر فست فود ، بنر لایه باز فست فودی ، بنر رستوران فست فود ، طرح لایه باز بنر فست فودی ، بنر پیتزا فروشی ، بنر ساندویچی

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر فست فودی و پیتزا فروشی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               114 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر پیتزا فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت همبرگر در طراحی بنر
  • طراحی ساده و کاربردی بنر 

بنر psd , طرح بنر فست فود , پیتزا فروشی , طرح لایه باز بنر فست فود , دانلود طرح psd , دانلود بنر فست فود , طرح بنر فست فود , طرح psd پیتزا ساندویج , فست فود , طرح بنر فست فود , بنر پیتزا فروشی , بنر لایه باز فست فود , بیلبورد پیتزا فروشی , بیلبورد فست فود , طرح بنر پیتزا فروشی , بنر فست فود ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325