طرح لایه باز بنر فروشگاه کیف و کفش

شناسه مطلب : 418753
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : زرد آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :53 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر فروشگاه کیف و کفش

تبلیغات و چاپ بنر به عنوان یکی از روش‌های مهم و کارآمد در تبلیغات، در شغل فروشگاه کیف و کفش نقش بسیار مهمی دارد. با استفاده از بنر، می‌توانید به مشتریانتان اطلاع‌رسانی کنید که فروشگاه شما چه کیفیتی ارائه می‌دهد و در این راستا تاثیرات بسیاری بر روی کسب و کار شما خواهد داشت.

تاثیرات مثبتی که چاپ بنر در شغل فروشگاه کیف و کفش دارد عبارتند از:

  1. جذب مشتریان جدید: چاپ بنر با طراحی زیبا و جذاب، می‌تواند مشتریان جدیدی را به سمت فروشگاه کیف و کفش شما جذب کند.
  2. تبیین اطلاعات بیشتر: با چاپ بنر و ارائه اطلاعات مهم در مورد محصولات خود، می‌توانید مشتریانتان را با کیفیت و تنوع محصولاتتان آشنا کنید.
  3. افزایش فروش: با جذب مشتریان جدید و تبیین اطلاعات بیشتر، افزایش فروش نیز حتما خواهد بود.

به عنوان مثال، با چاپ بنر جذاب و با داشتن طراحی مناسب و رنگ‌بندی متناسب با کیفیت و تنوع محصولات شما، مشتریان جدیدی را به فروشگاهتان جذب کنید و باعث افزایش فروش خود شوید. همچنین با ارائه اطلاعات کامل در مورد محصولات، می‌توانید مشتریان را با کیفیت و تنوع محصولات خود آشنا کرده و افزایش فروش خود را تضمین کنید.

بنرهای تبلیغاتی از جمله راه‌هایی هستند که فروشگاه‌ها برای جذب مشتریان به آنها توجه می‌کنند. بنر فروشگاه کیف و کفش با زمینه آبی و زرد و عکس کیف و کفش یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که بسیاری از فروشگاه‌های کیف و کفش از آن استفاده می‌کنند. در ادامه به پنج پاراگراف برای توضیح بیشتر در مورد طراحی این بنر و تاثیر آن بر فروشگاه کیف و کفش پرداخته شده است:

۱- طراحی زیبا و جذاب بنر: از طراحی بنری با زمینه آبی و زرد و عکس کیف و کفش جذاب و زیبا می‌توان استفاده کرد که می‌تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند و آنها را به بازدید از فروشگاه کیف و کفش و خرید کالاهای آن تشویق کند.

۲- اطلاع‌رسانی در مورد تخفیفات: در بنر فروشگاه کیف و کفش با زمینه آبی و زرد و عکس کیف و کفش می‌توان از فضای موجود برای اطلاع‌رسانی در مورد تخفیفات استفاده کرد. این کار می‌تواند باعث جذب مشتریان جدید و همچنین بازگشت مشتریان قدیمی به فروشگاه شود.

۳- تبلیغ برند: طراحی بنر فروشگاه کیف و کفش با زمینه آبی و زرد و عکس کیف و کفش می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای برند فروشگاه کاربرد داشته باشد. 

طرح بنر لایه باز فروشگاه کیف و کفش، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط پارس گرافیک طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز فروشگاه کیف و کفش

طرح بنر کفش فروشی شامل: تصویر کیف و کفش زنانه ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، نصب بیلبورد، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز کفش فروشی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، زرد

سایز:                               53 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بیلبورد لایه باز گالری کیف و کفش
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و زرد با طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از تصویر کفش و کیف زنانه در طرح بنر کفش فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی بنر فروشگاه کفش

بنر کفش فروشی , بنر فروشگاه کیف و کفش , بنر گالری کفش , طرح بنر فروشگاه کفش , طرح بنر کیف فروشی , بنر ایرانی , کفش ورزشی , بنر کیف فروشی , فروشگاه کفش , کفش , بنر لایه باز , گالری کفش , کفش فروشی , بیلبورد فروشگاه کفش , فروشگاه کیف و کفش , بنر , طرح بنر کفش فروشی , طرح بنر گالری کفش , طرح بنر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325