طرح لایه باز بنر فروشگاه برنج و حبوبات

شناسه مطلب : 418695
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :109 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه برنج و حبوبات

بنر فروشگاه برنج و حبوبات

تبلیغات و چاپ بنر در شغل فروشگاه برنج و حبوبات می‌تواند تاثیر مستقیمی در افزایش فروش و تبلیغات این فروشگاه داشته باشد. با استفاده از چاپ بنر، فروشندگان می‌توانند اطلاعاتی مانند نوع برنج، قیمت، تخفیف‌ها و سایر محصولات را به مشتریان خود نشان دهند. در اینجا، طراحی یک بنر با عناصری مانند تصاویر برنج و حبوبات، رنگ‌های جذاب و متناسب با محصولات و مشخصات کامل محصولات، به فروشندگان کمک می‌کند تا مشتریان خود را جذب کنند.

با چاپ بنر در نقاط استراتژیک مانند نزدیکی فروشگاه یا در مسیرهای پر تردد، می‌توان به راحتی تبلیغات فروشگاه را به مخاطبان منتقل کرد. در این صورت، میزان بازدیدهای فروشگاه افزایش می‌یابد و افراد می‌توانند با اطمینان به فروشگاه بروند.

همچنین، ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه به کمک بنر‌ها و تبلیغات می‌تواند مشتریان جدید را جذب کند و همچنین مشتریان قدیمی را نیز از حضور مداوم در فروشگاه تشویق به خرید دوباره کند. به علاوه، چاپ بنر با عناصر جذاب و برجسته می‌تواند هویت برند فروشگاه را نیز بهبود بخشد و در ذهن مخاطبان برند را نگه دارد.

در کل، استفاده از تبلیغات و چاپ بنر در شغل فروشگاه برنج و حبوبات می‌تواند بهبود فروش و شناسایی برند را به همراه داشته باشد.

  1. افزایش شناخت مشتریان: با استفاده از بنرهای تبلیغاتی مناسب، شناخت مشتریان نسبت به برند فروشگاه برنج و حبوبات افزایش می‌یابد. زمانی که مشتریان از این بنرها یا تبلیغات دیگری آگاهی پیدا می‌کنند، احتمال خرید از این فروشگاه بیشتر می‌شود.

  2. ایجاد حس تخفیف: اغلب فروشگاه‌ها از تبلیغاتی با عنوان "تخفیفات ویژه" استفاده می‌کنند. با استفاده از بنرهای تبلیغاتی با تخفیف‌های ویژه، مشتریان می‌توانند به راحتی با کسب اطلاعات بیشتر از تخفیفات، به سرعت به فروشگاه برنج و حبوبات مراجعه کنند و اقدام به خرید کنند.

  3. افزایش فروش: در نهایت، هدف از بنرهای تبلیغاتی افزایش فروش است. با استفاده از بنرهای تبلیغاتی مناسب، می‌توانید به شناخت برند و تخفیفات ویژه فروشگاه برسید و باعث افزایش تعداد فروش و در نتیجه، افزایش سود فروشگاه برنج و حبوبات شوید.

با توجه به اهمیت تبلیغات برای فروشگاه برنج و حبوبات، طراحی بنرهای تبلیغاتی مناسب و جذاب بسیار مهم است. طرح لایه باز بنر با زمینه سبز و قهوه‌ای و عکس برنج و حبوبات، می‌تواند یک گزینه عالی برای فروشگاه باشد. به دلیل داشتن لایه باز، می‌توانید این طرح را به دلخواه خود تغییر دهید و به سادگی از آن برای تبلیغات خود استفاده کنید.

طرح بنر لایه باز فروشگاه برنج جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز فروشگاه برنج

طرح بنر فروشگاه برنج و حبوبات شامل: عکس با کیفیت برنج، عکس حبوبات ، عکس ظرف لوبیا ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید علاوه بر چاپ استند(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید. 

 

طرح بنر فروشگاه برنج ، بنر برنج فروشی ، فروشگاه برنج و حبوبات ، بنر فروشگاه برنج و حبوبات ، طرح لایه باز بنر برنج فروشی ،طرح بنر لایه باز فروشگاه برنج و  حبوبات ، طرح psd

مشخصات فنی طرح بنر برنج فروشی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز ، قهوه ای

سایز:                               109 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه بازفروشگاه برنج
  • هم نشینی مناسب رنگ  سبز و قهوه ای در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل و شیپ های زیبا و کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت برنج و ظرف لوبیا در طرح بنر فروشگاه برنج
  • طراحی ساده و شیک بنر

برنج , طرح بنر برنج فروشی , خواروبار , بنر فروشگاه برنح و حبوبات , دانلود بنر برنج فروشی , دانلود بنر فروشگاه خواروبار , بنر خواروبار فروشی , بنر برنج فروشی , بنر برنج سرا , طرح لایه باز بنر فروشگاه برنج و حبوبات , طرح بنر فروشگاه برنج و حبوبات , برنج سرا , برنج فروشی , فروشگاه برنج و خواروبار , خواروبار فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325