طرح لایه باز بنر عید فطر

شناسه مطلب : 442413
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :109 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر عید فطر

عید فطر یکی از مهم‌ترین جشن‌های اسلامی است که پس از پایان ماه مبارک رمضان، ماه روزه‌گیری، فرا می‌رسد. این عید، جشنی از ریاضت و تقرب به خداوند است و به عنوان نماد فرا رسیدن پایان ماه رمضان و فراز و فرودهای روحانیت و تقوا، مورد جشن و شادی قرار می‌گیرد. مردم در این روزها با هم تبریک می‌گویند، ازدیگر بازدید می‌کنند و امور خیریه انجام می‌دهند.

چاپ بنر‌ها در این روزها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا این بنرها نه تنها به مردم اعلام کننده‌ی فرا رسیدن این جشن مقدس هستند، بلکه از طریق آنها می‌توانند اطلاعات مربوط به مراسمات دینی و فرهنگی مرتبط با عید فطر را منتشر کرده و مردم را به شرکت در این مراسمات دعوت کنیم. همچنین، بنرها می‌توانند فضای شهری را زینت بخشیده و محیط را به یک فضای پرانرژی و شاداب تبدیل کنند.

از طرفی، بنرها می‌توانند در جهت اطلاع‌رسانی در مورد اقدامات اجتماعی همچون کمک به نیازمندان و اعمال خیریه در این روزها نیز مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین، چاپ بنرها در عید فطر نقش مهمی در ارتقای اطلاعات فرهنگی و دینی جامعه دارند و می‌توانند به شکل موثری در ایجاد فضایی پرانرژی و انگیزشی برای مردم در این روزهای مهم کمک کنند.

طراحی بنر لایه باز برای جشن عید فطر با زمینه‌ی صورتی و تایپوگرافی مناسب، یک فرصت عالی برای جلب توجه و جذب نظر مخاطبان است. این بنرها می‌توانند با استفاده از طراحی زیبا، الهام‌بخش و محتوای جذاب، جشن و شادی این روز مهم را به نمایش بگذارند. 

۱. زمینه‌ی صورتی این بنرها باعث ایجاد یک اتمسفر دل‌نشین و پرانرژی برای مخاطبان می‌شود. رنگ صورتی به عنوان نمادی از شادی و آرامش، احساسات مثبت را در مردم ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که بنرها به چشم بیایند و توجه مخاطبان را جلب کنند.

۲. استفاده از تایپوگرافی مناسب و زیبا در بنرها، برای انتقال پیام عید سعید فطر بسیار مؤثر است. استفاده از قلم‌های جذاب، اندازه و نوع فونت مناسب و ترکیب رنگی مناسب، متن بنر را بیشتر به چشم مخاطبان می‌آورد و پیام را به شکل بهتری منتقل می‌کند.

۳. از طریق استفاده از لایه‌های باز در طراحی بنر، امکان ویرایش آسان و سفارشی‌سازی محتوا برای هر نیازی وجود دارد. این ویژگی اهمیت بسیاری در طراحی حرفه‌ای بنرها دارد و اجازه می‌دهد تا طراحان محتوا و طرح بنر را بر اساس نیازها و تمایلات مخاطبان تنظیم کنند.

۴. متن بنرها باید با دقت انتخاب شود تا پیام مربوط به عید سعید فطر به شکل واضح و قابل فهم به مخاطبان منتقل شود. استفاده از عبارات و اصطلاحاتی که با جشن و شادی این عید مرتبط هستند، برای جلب توجه و ایجاد ارتباط احساسی با مخاطبان بسیار مؤثر است.

۵. در کنار تایپوگرافی و متن، استفاده از تصاویر و آیکون‌های مرتبط با عید فطر نیز می‌تواند جذابیت بنرها را افزایش دهد. این تصاویر می‌توانند عناصری همچون ماه رمضان، کلمات عید فطر، محصولات خاص این عید و ... را نمایش دهند و به جذابیت بنرها افزوده شوند.

بنر عید فطر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر عید فطر

طرح بنر عید فطر شامل: طرح گل ، تایپوگرافی عید سعید فطر و متن تبریک عید فطر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید فطر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر عید فطر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               109 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید فطر
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی با طرح بنر عید فطر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر تایپوگرافی عید سعید فطر ، تذهیب در طرح بنر عید فطر

 


بنر لایه باز عید فطر , طرح بنر عید فطر , تذهیب , بنر psd عید فطر , دانلود بنر عید فطر , بنر تبریک عید فطر , طرح عید فطر , طرح های psd , بنر لایه باز عید فطر , بنر عید سعید فطر , طرح های لایه باز , بنر عید فطر , بنر عید فطر , عید فطر , تایپوگرافی عید سعید فطر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325