طرح لایه باز بنر عید غدیر هفته امامت و ولایت

شناسه مطلب : 445599
ابعاد :200 در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :221 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر عید قربان و هفته امامت و ولایت

عید غدیر خم یکی از بزرگترین اعیاد مذهبی در تقویم اسلامی است که در هجدهم ذی‌الحجه جشن گرفته می‌شود. این روز یادآور رویدادی است که در آن پیامبر اسلام (ص)، در غدیر خم، حضرت علی (ع) را به عنوان ولی و جانشین خود معرفی کرد. این واقعه که در سال دهم هجری رخ داد، اهمیت ویژه‌ای برای شیعیان دارد زیرا آن را نشانه‌ای از تکمیل دین اسلام و اتمام نعمت الهی می‌دانند. عید غدیر خم نمادی از ولایت و امامت است و فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان‌های اسلامی و اخلاقی به شمار می‌رود.

چاپ بنرهای تبریک و تبلیغاتی برای عید غدیر خم نقش مهمی در بزرگداشت این روز دارد. این بنرها که اغلب با طراحی‌های زیبا و حاوی آیات قرآنی، احادیث و اشعار مذهبی هستند، در اماکن عمومی، مساجد و مراکز فرهنگی نصب می‌شوند. نصب این بنرها به تزیین شهرها و ایجاد فضای جشن و سرور کمک می‌کند و توجه مردم را به اهمیت این روز جلب می‌نماید. همچنین، بنرهای تبلیغاتی می‌توانند به عنوان یک ابزار موثر برای ترویج پیام‌ها و مفاهیم مرتبط با ولایت و امامت عمل کنند.

استفاده از بنرهای تبلیغاتی در عید غدیر خم همچنین می‌تواند به تقویت حس همبستگی و وحدت در جامعه کمک کند. این بنرها نه تنها یادآور واقعه غدیر خم هستند بلکه می‌توانند به عنوان ابزارهای آموزشی برای نسل‌های جدید عمل کنند، با ارائه اطلاعاتی درباره تاریخ اسلام و اهمیت ولایت، جوانان را با این مفاهیم آشنا سازند. همچنین، نمایش بنرهای تبریک و یادآوری عید غدیر در اماکن عمومی می‌تواند مشارکت مردمی در مراسم و جشن‌های این روز را افزایش داده و موجب تقویت روحیه جمعی و همدلی در میان مسلمانان شود. به این ترتیب، چاپ بنرهای عید غدیر خم تأثیرات گسترده‌ای در ترویج فرهنگ اسلامی و حفظ ارزش‌های دینی دارد.

بنر تبریک سالروز عید قربان و هفته امامت و ولایت به مناسبت این عید باشکوه و خجسته توسط ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید قربان و هفته امامت و ولایت

طرح بنر عید قربان و هفته امامت و ولایت شامل: تصویر حرم ، تایپوگرافی امامت و ولایت طرح گل و متن تبریک عید قربان و هفته امامت و ولایت می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید قربان و هفته امامت و ولایت  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر تبریک بنر عید قربان و هفته امامت و ولایت

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سرمه ای

سایز:                               221 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید قربان و هفته امامت و ولایت
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و قرمز با طرح بنر  عید قربان و هفته امامت و ولایت
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی دهه امامت و ولایت و تذهیب در طرح بنر عید قربان و هفته امامت و ولایت

 

 


دهه امامت , اسلیمی , بنر لایه باز دهه امامت و ولایت , تذهیب , بنر امامت , بنر دهه امامت و ولایت , طرح عید غدیر , بنر دهه امامت و ولایت , دهه امامت و ولایت , دهه امامت و ولایت , طرح لایه باز بنر دهه امامت و ولایت , طرح بنر عید غدیر , دهه امامت و ولایت , دانلود psd دهه امامت و ولایت , طرح بنر قربان تا غدیر , بنر دهه ولایت و امامت , بنر عید غدیر , بنر دهه امامت , طرح بنر امامت و ولایت , کاشی کاری اسلیمی , دهه ولایت , بنر هفته امامت و ولایت , قربان تا غدیر , بنر جشن دهه امامت و ولایت , امامت و ولایت , طرح بنر امامت , تایپوگرافی دهه امامت و ولایت , امامت و ولایت , گل , کادر تذهیب , بنر قربان غدیر خم , بنر تبریک قربان تا غدیر , دانلود بنر دهه امامت و ولایت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325