طرح لایه باز بنر عمودی هفته حج و زیارت

شناسه مطلب : 443579
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :205 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر هفته حج و زیارت

هفته حج و زیارت یکی از مهمترین رویدادهای مذهبی در دنیای اسلامی است که سالانه میلیون‌ها مسلمان از سراسر جهان به مکه و مدینه وارد می‌شوند تا وظیفه مهم حج را به انجام برسانند. این هفته نه تنها فرصتی برای اجتماع و اتحاد اسلامی فراهم می‌آورد، بلکه با تحکیم ارتباط با خدا و ارتقاء اخلاق و انسانیت، نقش مهمی در تشکیل هویت دینی و فرهنگی مسلمانان ایفا می‌کند.

چاپ بنرها و تبلیغات مرتبط با این موضوع نه تنها به اطلاع‌رسانی و آگاهی عمومی درباره زمان و مکان انجام این عبادت‌های مقدس کمک می‌کند، بلکه از طریق تصاویر و اشعار موجود در بنرها، انگیزه و اشتیاق مسلمانان را برای شرکت در این مراسمات افزایش می‌دهد. این بنرها به عنوان یک وسیله ارتباطی قدرتمند، به ارتقاء این رویداد مذهبی بیش از پیش کمک می‌کنند و تاثیر بسزایی در افزایش حج و زیارت دارند.

بنرهای مربوط به هفته حج و زیارت از طریق رسانه‌های مختلف به جامعه مسلمانان تبلیغ می‌شوند و با ارتقاء این فرهنگ و مسئولیت اجتماعی مسلمانان، به پیوندیده‌تر شدن این جامعه و بهبود جوامع اسلامی کمک می‌کنند.

بنر هفته حج و زیارت، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر هفته حج و زیارت

طرح بنر هفته حج و زیارت شامل:تایپوگرافی حج و متن گرامیداشت هفته حج و زیارت می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر هفته حج و زیارت می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر هفته حج و زیارت

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               205 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر هفته حج و زیارت
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر هفته حج و زیارت
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت

دانلود طرح لایه باز , بنر مکه , بنر روز حج , مسجدالحرام , بنر لایه باز هفته حج و زیارت , تایپوگرافی حج , بنر لایه باز حج , مکه , کعبه , بنر خیر مقدم حجاج , هفته حج , بنر خیر مقدم حج , زیارت قبول , بنر خیر مقدم مکه , دانلود طرح مکه , طرح لایه باز بنر هفته حج و زیارت , بنر حج , بنر بازگشت از مکه , روز حج و زیارت , روز حج , دانلود بنر حج , بنر هفته حج و زیارت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325