طرح لایه باز بنر شیرینی فروشی

شناسه مطلب : 452054
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :90 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/08/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز بنر شیرینی فروشی

تبلیغات و چاپ بنر برای شیرینی‌فروشی‌ها از اهمیت بالایی برخوردارند، زیرا این صنعت به شدت به جلب توجه مشتریان و ایجاد شناخت برند وابسته است. بنرها به‌عنوان ابزارهای بصری بزرگ و جذاب می‌توانند محصولات مختلف، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه را به‌طور مؤثر به نمایش بگذارند. با طراحی خلاقانه و رنگ‌های شاداب، بنرها می‌توانند حس شادی و لذت را منتقل کرده و مشتریان را ترغیب کنند تا وارد فروشگاه شوند و از محصولات شیرینی استفاده کنند.

چاپ بنر همچنین به شیرینی‌فروشی‌ها این امکان را می‌دهد که به سرعت و با هزینه‌ای نسبتاً کم، اطلاعات جدید را به مشتریان ارائه دهند. به‌عنوان مثال، زمانی که یک محصول جدید یا فصلی معرفی می‌شود، می‌توان به‌راحتی بنرهایی با طراحی خاص چاپ کرد و آن‌ها را در محل‌های مناسب نصب کرد. این قابلیت به فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا به تغییرات بازار و سلیقه‌های مشتریان پاسخ دهند و در نتیجه، فروش بیشتری داشته باشند.

علاوه بر این، استفاده از بنرهای تبلیغاتی می‌تواند به تقویت تصویر برند کمک کند. زمانی که مشتریان با طراحی منسجم و جذاب بنرها مواجه می‌شوند، احساس اعتماد و رضایت بیشتری نسبت به محصولات خواهند داشت. این اعتماد می‌تواند به ایجاد مشتریان وفادار و افزایش مراجعه‌کنندگان منجر شود. در نهایت، تبلیغات مؤثر و استفاده از بنرهای خلاقانه می‌تواند به رشد پایدار شیرینی‌فروشی‌ها کمک کرده و آن‌ها را در یک بازار رقابتی متمایز کند.

تیم ایران طرح طرح بنر شیرینی فروشی جهت تبلیغات و بازاریابی این مکان را برای کاربران طراحی نموده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر شیرینی فروشی

طرح بنر شیرینی سرا شامل:

عکس با کیفیت کیک، بکگراند کاربردی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرفیک به صورت شیک و کاربردی طراحی شده است.

به دلیل کیفت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، نصب بیلبورد، در استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

طرح بنر شیرینی فروشی، بیلبورد فروشگاه کیک و شیرینی، بنر قنادی، طرح بنر شیرینی سرا، عکس با کیفیت شیرینی، وکتور کاپ کیک،  عکس با کیفیت، وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی

مشخصات فنی طرح بنر شیرینی سرا

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               90 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شیرینی فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ قهوه ای در طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل و المان های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کیک که مناسب طرح بنر شیرینی سرا می‌باشد.
  • طراحی ساده و کاربردی بیلبورد که مناسب شغل شیرینی سرا می باشد.

 


قنادی , بنر لایه باز , شیرینی , بنر قنادی , بنر ایرانی , بنر شیرینی فروشی , طرح لایه باز بنر قنادی , طرح بنر شیرینی فروشی , بنر شیرینی سرا , شیرینی سرا , فروشگاه کیک و شیرینی , بنر فروشگاه کیک و شیرینی , طرح بنر , بیلبورد قنادی , شیرینی فروشی , طرح بنر قنادی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325